sâmbătă, 10 martie 2012

Râsul este sănătos!

Cum să-ti dai seama ce fel de urs te urmăreşte:
Dacă alergi… şi alergi şi-apoi te urci intr-un copac, iar ursul se urcă după tine, este un urs negru.
Daca alergi… şi alergi si-apoi te urci intr-un copac, iar ursul scutură copacul, este un urs brun.
Daca alergi… şi alergi … si alergi şi nu găseşti nici un copac, este un urs polar.

Un tip se duce la magazin să cumpere o paraşută.
- Bună ziua, aş dori o paraşută.
- Bine, iată, cea mai bună pentru dumneavoastră.
- Şi cum o deschid când sunt în zbor?
- Trageţi de trăgaciul verde.
- Şi dacă nu se deschide?
- Trageţi de cel roşu.
- Şi dacă nici după asta nu se deschide?
- O aduceţi înapoi şi v-o schimbăm cu alta.

Doi îndrăgostiţi, pe o bancă, în parc:
- Iubitule, când o să ne căsătorim, o să avem 2 copii, un băiat şi o fată.
- Dar de unde ştii?
- Amândoi sunt la mama, la ţară!

Dimineaţa. Autobuzul pleacă din staţie, după el aleargă o doamnă şi strigă:
- Oameni buni, opriţi vă rog autobuzul! Întârzii la lucru!
Pasagerii îl roagă pe şofer să oprească. Doamna se urcă şi spune, bucuroasă:
- Am reuşit... Aşa, biletele la control!

40 de comentarii:

  1. poza e rezultatul avertizarii foarte dese de la tv:"pentru sanatatea dumneavoastra consumati zilnic cel putin 2L de lichide "...dar maxim nu mai zice:)) poate unii au nevoie....

    RăspundețiȘtergere
  2. "Era o dată un copil urât. Atât de urât încât barza a venit de două ori, o dată să îl aducă şi încă o dată să-şi ceară scuze."

    RăspundețiȘtergere
  3. hi hi hi...
    M-am distrat copios...aveam nevoie...
    O zi frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce amuzante sunt toate, Cristi si poza aleasa de tine, e tocmai in ton cu postarea, e superba si comica!
    E minunat cand incepi ziua cu o portie zdravana de ras! Iti multumesc mult!

    O zi minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Stefania: Ma bucur ca ti-a placut postarea! O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce tare e ultima !!! Mi-ai inseninat ziua :))
    Weekend placut iti doresc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. =))) super glumele, mulţumesc frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc si eu pt pastila de intretinere, ca eu tocmai sunt convalescent dupa un episod ff grav care a durat aproape 20 (douazeci) de minute in care am intrat in panica ca e posibil sa imi fi pierdut simtul umorului, si ma gandeam cu disperare ca va trebui sa-mi pierd acest week-end verificandu-mi sistematic toate laturile acestui simt deosebit de important pt bunastarea mea personala pe site-uri de umor in lb engleza britanic, american, canadian, australian, francez hexagonal si canadian, danez, norvegian, insa acum, datorita tie NU va mai trebui sa fac asta ca vad acum ca merge macar pe lb romana, si e total OK doar pt weekend, si acum pot sa imi dedic acest timp liber linistit studiului despre opinia d-nei Oprah Winfrey despre obiectificarea persoanelor minoritare in mass-media, si sa pot trage posibile concluzii utile atat pt dezvoltarea democratiei si economiei mele personale, cat si cele ale Romaniei, in mod secundar, insa adecvat patriotic, care sa ma ajute sa devin mai eficient si organizat si totodata sa ma simt si mai relaxat si creativ in perioada urmatoare a vietii mele personale, cea a pregatirii si planificarii activitatilor mele pt viitoarea mare sarbatoare oficiala de 1 mai, (care nu stiu pt voi, dar pt mine va fi zi libera aici, in Norvegia).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa te scutesc pe tine de vreun efort de a raspunde ceva pt ca iti sunt in continuare recunoscator, uite scriu eu aici ce trebuie sa raspunzi tu: "Nu stiu daca sa imi vina sa rad sau sa plang citind acest comentariu, insa, just in case + dorind sa ma exprim politicos in public pe Internet cf ultimelor indicatii ale d-lui prim ministru norvegian in mass-media despre exprimarea in mass-media, iti urez sanatate in continuare."

      Ștergere
    2. @Rudolph Aspirant: Multumesc frumos pentru apreciere! Multa sanatate! :)

      Ștergere
  9. Haioase! :) Multumesc!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte tari! :)) uitasem cat de amuzante sunt bancurile si imaginile pe care le pui tu :) dar promit ca o sa vin mai des in vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  11. salut Cristi!
    Haioase! :) Multumesc!
    Weekend placut iti doresc ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Sorin, imi pare bine ca iti place postarea! Week-end placut si tie! :)

      Ștergere
  12. Yes! E sambata seara, iar eu am aterizat la fix aici!... :))
    Mai vin.

    RăspundețiȘtergere
  13. :))))) Tare cel cu ursul!

    RăspundețiȘtergere
  14. sa ai o duminica minunata!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2012/03/restante.html)

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. @Raki: Pentru cei (cele) care n-au timp sa citeasca mai postez cate o poza. :))

      Ștergere
  16. Cel mai mult mi-a placut ultimul. De stiau pasagerii cine e doamna nu se mai rugau de sofer sa opreasca, ci sa mearga mai repede, mai ales cei fara bilet ... :)

    RăspundețiȘtergere