duminică, 26 aprilie 2015

MELODIE NOUĂ: Boier Bibescu şi The dAdA - "OK" (VIDEOCLIP OFICIAL, 2015)

Boier Bibescu si The dAdA OK melodie noua 2015 ultima piesa Boier Bibescu feat The dAdA OK noul videoclip 23 aprilie 2015 OFFICIAL VIDEO YOUTUBE 2015 noul HIT Boier Bibescu sunt bolnav de relaxare noua melodie a lui Boier Bibescu si The dAdA OK 2015 new video new single The DADA feat Boier Bibescu 2015 ultimul HIT Boier Bibescu The DADA piese noi melodii noi muzica noua 2015 Boier Bibescu OK noul HIT Boier Bibescu featuring The dAdA OK 23.04.2015 cel mai recent single Boier Bibescu & The dAdA OK noul single al trupei DADA feat Boier Bibescu OK noutati muzicale 2015 ultima melodie 2015 Boier Bibescu
Boier Bibescu si The dAdA - OK (piesa noua, videoclip oficial, 23.04.2015) Foto: Facebook

Boier Bibescu şi trupa The dAdA au lansat o nouă melodie, "OK", şi un videoclip oficial pentru această piesă, joi, 23 aprilie 2015. Clipul noului single este regizat de Boier Bibescu în colaborare cu Stella.
Enjoy!

Boier Bibescu & The dAdA - OK (Official Video)



“Prima dată am compus refrenul, iar celelalte versuri au venit în urma experienţelor mele, atât cele bune, cât şi cele rele. Cu băieţii de la The dAdA am colaborat pentru prima dată acum trei ani, când le-am remixat piesa “Ne doare la”. A venit momentul să facem şi o piesă împreună, care ne reprezintă pe toţi” - Boier Bibescu.
The dAdA: “De când am văzut versurile, am ştiut că piesa ni se potriveşte, ne-a placut pe loc. La clip a fost mare caterinca, am râs mult, mai ales că am avut în jurul nostru si mulţi actori de comedie. A fost relaxant, distractiv şi am avut un vibe bun, se vede asta şi în clip”.

#ProdusDeBoierBibescu
Muzica: Batrinu Razvan Marian, Alex Mataev, Chariton Robert Iohanes, Septimiu Urzica, Ene Danut Cristian
Text: Batrinu Razvan Marian, Udrea Cristian, Dan Popescu, Niculescu Alin
by Cat Music (YouTube), 23 apr. 2015

Sursa foto: Boier Bibescu (Facebook) - www.facebook.com/boierbibescu

Click pe link dacă vrei să vezi şi The dAdA feat. Alexandra Ungureanu - "Ne iubim" (VIDEOCLIP NOU, 2015)!

2 comentarii:

  1. Eşti mereu în pas cu noutăţile, Cristi şi mă bucur mult că le împărtăşeşti cu noi şi îţi mulţumesc mult pentru asta. Mai ales că, eu cel puţin, sunt mai mereu cu un pas uriaş în urmă cu noutăţile muzicale. Am noroc cu tine.
    Duminică superbă îţi doresc, Cristi şi-o nouă săptămână rodnică şi numai bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere