sâmbătă, 28 noiembrie 2015

MELODIE NOUĂ: Alexandra Stan - "I Did It, Mama!". VIDEOCLIP NOU, NEW SINGLE (2015)

new single alexandra stan 2015 FOTO youtube official video Alexandra Stan I Did It Mama youtube alexandra stan 2015 poze cea mai noua melodie Alexandra Stan I Did It Mama piesa noua Alexandra Stan I Did It Mama ultima melodie Alexandra Stan I Did It Mama ultima piesa Alexandra Stan I Did It Mama noul single alexandra stan 2015 youtube official video noul videoclip alexandra stan 2015 noul cantec alexandra stan 2015 new single new song alexandra stan 2015 muzica noua melodii noi alexandra stan 2015 noul hit alexandra stan 2015 ultimul single alexandra stan 2015 cea mai recenta melodie a alexandrei stan 2015 ultimul hit alexandra stan 2015 new hit fresh single alexandra stan 2015 Produced by: Marcel Botezan, Sebastian Barac, David Ciente Composed by: Marcel Botezan, Sebastian Barac, J-Son, Eric Turner, David Ciente, Alexandra Stan Director/DOP: Bogdan Daragiu (P) Empire Music Management (C) Roton, Empire Music Management
Alexandra Stan - I Did It, Mama! (piesa noua, video, new single, 25.11.2015) Foto Facebook

Alexandra Stan a lansat o nouă melodie, "I Did It, Mama!", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 25 noiembrie 2015. Regia clipului noului single al Alexandrei Stan îi aparţine lui Bogdan Daragiu.
Vizionare plăcută!

Alexandra Stan - I Did It, Mama! (Official Music Video) New Single 2015



Produced by: Marcel Botezan, Sebastian Barac, David Ciente
Composed by: Marcel Botezan, Sebastian Barac, J-Son, Eric Turner, David Ciente, Alexandra Stan
Director/DOP: Bogdan Daragiu
(P) Empire Music Management (C) Roton, Empire Music Management
by Alexandra Stan (YouTube), 25 nov. 2015

Sursa foto, postarea despre cel mai recent single Alexandra Stan - I Did It, Mama!: Alexandra Stan (Facebook) - www.facebook.com/AlexandraStanTheArtist / Photo by Alex Chiţu

Un comentariu: