marți, 13 iunie 2017

Ştefan Stan - "Aşadar" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, single nou 2017)

Ştefan Stan a lansat o nouă melodie, "Aşadar", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 12 iunie 2017. Piesa nouă a lui Ştefan Stan - "Aşadar" este compusă în studiourile Lanoy Records şi produsă de Lanoy Production. Videoclipul noului single "Aşadar" a fost prezentat în premieră ieri pe contul oficial de YouTube al lui Ştefan Stan.
"Fiecare dintre noi... am incercat sa convingem pe cineva pe care l-am placut ca dragostea noastra este reala si alimentata cu vise si dorinte de viitor, insa nu am fost crezuti! #Asadar... sunt sigur ca va veti regasi toti!", a scris ieri Ştefan Stan pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului single "Aşadar".
Vizionare plăcută!

VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Stefan Stan - #asadar (Official Video) NEW SONG 2017, NEW SINGLE, LYRICS



Single nou, piesa noua: Stefan Stan - #asadar by Lanoy Production (videoclip nou oficial) 2017
https://www.facebook.com/stefanstan.ro
https://www.facebook.com/lanoyproduction
https://www.facebook.com/LanoyRecords
http://www.lanoy.ro

Lyrics/Versuri Ştefan Stan - Aşadar (piesa noua 2017, single nou):

Un rasarit pe plaja mea
Nisip in raze si-o cafea
Sunet de vant si cerul rece
Timpul sta sau timpul trece
Trece, trece, trece… mmm
Timpul sta sau timpul trece
Trece, trece, trece… mmm
Timpul sta sau timpul trece

R : Asadar de la inceput
Nu am vrut doar sa te...
Asadar de la inceput
Nu am vrut doar sa te...

Si daca n-ai stiut ce vreau
De ziua mea singur sa stau
Ca tu nu esti cu mine aici
Si ai in cap numai pitici
Pitici, pitici, pitici
Aia mici, aia mici
Pitici, pitici, pitici
Si ai in cap numai pitici
R: …….

Totusi ai sa-mi dai o zi
De nu mai multe, dar sa stii
Ca nu mai vreau sa-ti cant la nai
De ce eu plec si tu mai stai
R: ……

by Stefan Stan (YouTube), 12 iun. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si Ştefan Stan - "Lullaby" (melodie nouă, videoclip oficial, piesă originală, 2016)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu