luni, 2 iulie 2018

MELODIE NOUĂ: Criss Blaziny - ”Trezește-mă în septembrie” (2018). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Criss Blaziny a lansat o melodie nouă, ”Trezește-mă în septembrie”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 2 iulie 2018. Piesa ”Trezește-mă în septembrie” (Criss Blaziny) este compusă de Soundboy și Criss Blaziny pe versurile scrise de Criss Blaziny. Regia videoclipului noului single ”Trezește-mă în septembrie” (Criss Blaziny) îi aparține lui Criss Blaziny, iar protagonista clipului muzical este modelul Andra Seiliuc.
Pe canalul oficial de YouTube Criss Blaziny găsiți și textul cântecului ”Trezește-mă în septembrie”. Enjoy!

MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP NOU: Criss Blaziny - Trezeste-ma in septembrie [Official Video] NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua, single nou 2018: Criss Blaziny - Trezeste-ma in septembrie (videoclip oficial)
Interpretare: Criss Blaziny
Productie video: Rares Comanescu & Criss Blaziny
Mix&Master @SOUNDBOY
Logistica: Florin Nemtanu
DOP: Adrian Corchie & Criss Blaziny
Drona: Adrian Corchie
Make up: Maria Pirvanescu
Voce aditionala: Aspy
Multumim -Hotel Egreta (OLIMP)
-Complex Amfiteatru-Belvedere-Panoramic [Olimp]
Lyrics/Versuri Criss Blaziny - Trezeste-ma in septembrie:
https://www.youtube.com/watch?v=2HDrBy6FTJI
by CRISS BLAZINY (YouTube), 2 iul. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu