miercuri, 16 ianuarie 2019

MELODIE NOUĂ: Cleopatra Stratan - ”Adio”, VERSURI (2019). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Cleopatra Stratan a lansat o melodie nouă, ”Adio”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marți, 15 ianuarie 2019. Piesa ”Adio” (Cleopatra Stratan) este compusă de Florian Rus, Theea Miculescu și Marius Moga. Alex Parker, Florian Rus și Marius Moga au produs noul single ”Adio” (Cleopatra Stratan) pentru DeMoga Music și Cat Music Romania. Regia videoclipului melodiei ”Adio” (Cleopatra Stratan) îi aparține lui Roman Burlaca, tânăr cineast de succes din Republica Moldova și vechi colaborator al trupei basarabene Carla's Dreams. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Cleopatra Stratan - Adio (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Music video by Cleopatra Stratan performing #Adio
Looking for a new jam ? Follow the 🐈 ! #FollowTheCat
http://catmusic.me
Booking: Madalina Nicolai | 0745.333.111
madalina.nicolai@catmusic.ro
concertestratan@gmail.com
Mix & Master: Alex Parker;
Share your favorite video with your friends 🙌 !
Facebook ➜ http://fb.com/CatMusicRomania
Subscribe for more good music: https://goo.gl/Hx4S8E
❌ Please, do not use this song without permission of Cat Music Romania
📝 Submissions
→ Music : http://catmusic.ro/contact/

Lyrics Cleopatra Stratan - ”Adio” (versuri):

Si nu ma mir
Ca inca ma mai cauti
Atatea amintiri
Cum sa le uiti asa usor

Si nu ma mir
Ca inca ma mai cauti
De atatea priviri
E si normal sa-ti fie dor

Dar stii cand am plecat, sa am de unde sa ma intorc
Si chiar nu stiu cum vrei tu sa ma port

Adio si ramai cu bine
Adio viselor in doi
Imi iau viitorul inapoi

Te pup, sa ai grija de tine
Dar, te rog, nu privi inapoi
Eu fac, din lacrimi, versuri noi

Sper ca intr-o zi
Ai sa intelegi ce cauti
E atat de pustiu
La tine-n suflet, nu ma crezi

Sper ca intr-o zi
Ai sa gasesti ce cauti
Eu deja stiu si de-aia n-o sa ma mai vezi

Adio si ramai cu bine
Adio viselor in doi
Imi iau viitorul inapoi

Te pup, sa ai grija de tine
Dar, te rog, nu privi inapoi
Eu fac, din lacrimi, versuri noi

Sa uit de tine
Sa uit de tine

Si nu ma mir
Ca inca ma mai cauti
Si nu ma mir
Ca inca ma mai cauti

Adio si ramai cu bine
Adio viselor in doi
Imi iau viitorul inapoi

Te pup, sa ai grija de tine
Dar, te rog, nu privi inapoi
Eu fac, din lacrimi, versuri noi

Sa uit de tine
Sa uit de tine
Sa uit de tine
Sa uit de tine

by Cat Music (YouTube), 15 ian. 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Cleopatra Stratan și Edward Sanda - ”Cozonac” (2018), VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu