miercuri, 27 februarie 2019

MELODIE NOUĂ: Teodora Calagiu - ”Cãntã A Meu Doru” (2019). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

2019 Teodora Calagiu Cãntã A Meu Doru melodie noua armaneasca 2019 teodora calagiu garofil actrita cantareata Teodora Calagiu Cãntã A Meu Doru muzica machedoneasca 2019 melodie aromana Teodora Calagiu Cãntã A Meu Doru paul cimpoieru si teodora calagiu garofil videoclip noua melodie armaneasca 2019 Teodora Calagiu - ”Cãntã A Meu Doru”
Cãntã A Meu Doru - Teodora Calagiu si Paul Cimpoieru - piesa noua armaneasca 2019, videoclip oficial, new single 2019, new song/ Foto Facebook Teodora Calagiu Garofil

Actrița și cântăreața Teodora Calagiu Garofil a lansat ”Cãntã A Meu Doru”, o melodie armânească nouă, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Sprint Music marți, 26 februarie 2019. Piesa ”Cãntã A Meu Doru” (Teodora Calagiu) este compusă de Robert Anghelescu (Bere Gratis) pe versurile scrise de Teodora Calagiu Garofil și Robert Anghelescu, fiind orchestrată de Robert Anghelescu, Bogdan Ioan și Quba. Regia videoclipului noului single ”Cãntã A Meu Doru” (Teodora Calagiu) îi aparține lui Quba, iar în clipul muzical își face apariția și actorul Paul Cimpoieru.
”Lansăm oficial videoclipul piesei «Cãntã a meu doru»!! Mă bucur ca m-am intersectat cu Robert si că, acum, mă pot identifica cu ceea ce cânt! Îmi doresc ca prin cântecele noastre să arătăm că limba armânească este o limbă vie, contemporană, chiar modernă, ce poate ajunge la sufletele oamenilor. Mulțumesc, Alexandru Gâjâilã (Quba) și Ioana Victoria pentru că faceți parte din poveste și ați pus atât de multă pasiune în filmarea clipului! Filmările au avut loc la Teatrul Municipal din Focșani «Maior Gheorghe Pastia» și mulțumesc din suflet domnului director Sorin Francu! Dacă vă place, dați mai departe!!!”, a scris Teodora Calagiu Garofil pe Facebook la lansarea în mediul online a cântecului armânesc ”Cãntã A Meu Doru”. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Teodora Calagiu - Cãntã A Meu Doru (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Concerte & Management:
Dragoș Garofil: +40 (720) 533 069
Sprint Music Online:
Facebook: https://www.facebook.com/SprintMusic
Site Oficial: http://www.sprintmedia.ro/
Mix si Master: Bogdan Ioan in Box Records
Make up & Hair - Camelia Nastu
Foto - Ioana Victoria
Mulțumiri speciale designerului vestimentar Adrian Oianu
Locația:
Teatrul Municipal "Maior Gheorghe Pastia", al cărui director este actorul Sorin Francu, este un monument istoric și reprezintă perla arhitectonică a municipiului Focșani. A fost inaugurat in 21 noiembrie 1913, construit din fonduri personale și donat focșănenilor de maiorul Pastia, erou al războiului de independență din 1877. A fost închis în urma cutremurului din 1986, reabilitat, iar în 24 ianuarie 2004 a fost redat circuitului artistic.
Licensing: office@sprintmedia.ro
PR: Dana Popa | pr.danapopa@gmail.com
(C) & (P) 2019 Sprint Music & Sprint Media Publishing
by Sprint Music (YouTube), 26 feb. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu