duminică, 9 iunie 2019

MELODIE NOUĂ: Feli - ”Omule, deschide ochii”, VERSURI (2019). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

2019 Feli Omule deschide ochii melodie noua Feli Omule deschide ochii versuri piesa noua Feli Omule deschide ochii official video lyrics Feli Donose Omule deschide ochii
Feli - Omule, deschide ochii (piesa noua 2019, versuri, videoclip oficial, new single 2019, new song)/ Foto Facebook Fely Oficial

Feli Donose a lansat o melodie nouă, ”Omule, deschide ochii”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube HaHaHa Production miercuri, 5 iunie 2019. Piesa ”Omule, deschide ochii” (Feli) este compusă de Feli și Șerban Cazan pe versurile scrise de Feli, fiind produsă de HaHaHa Production și lansată alături de Cat Music Romania. Regia videoclipului noului single ”Omule, deschide ochii” (Feli), o producție Luca-S Art Film, îi aparține lui Anton Sandu (SAN).
„Nu-i asa ce fain ne uneste sinceritatea? ADOR sa scriu si sa va cant povestile mele de viata! Stiu si simt ca rezonam! Multumesc! Am avut foarte mari emotii legate de proiectul Feli din poveste, cu prima Felie - Omule deschide ochii si cu TOATE Feliile ce vor urma! Cred ca niciodata nu mi-a fost mai teama sa indraznesc! Mi-am luat de mana curajul si am STRIGAT prin CANTEC! E medicament sa imi cant inima! Sunt foarte fericita si VA MULTUMESC!”, a scris Felicia Donose pe pagina sa oficială de Facebook la lansarea cântecului ”Omule, deschide ochii”. Enjoy!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Feli - Omule, deschide ochii (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua 2019, single nou: Feli - Omule, deschide ochii (Official Video)
Nu uita sa te abonezi: http://bit.ly/SubscribetoHaHaHa
Creat de HaHaHa Production ® | Cat Music Romania:
Artist: Feli
Viori: Marin Alexandru

Versuri Feli - ”Omule, deschide ochii” (Lyrics):

Mi-au spus:
N-ai sa reusesti vreodata
Muzica e o prostie
Tu vrei s-o traiesti pe toata
Mi-au spus:
Arta nu e pentru tine
Ai sa mori de foame, fata!
Ea te va manca de vie!

Ce saraci in sentimente
Noi nu mai simtim demult
Lasati Arta sa ne-mbrace
Raiul asta de Pamant

Omule, deschide ochii
Tu lasi sufletul sa piara
Nu e vina Cerului
Ca iti da ura pe-afara
Raurile noastre toate
N-ar putea nicicand sa spele
Mana omului ce-arata
Cu degetul catre stele

Mi-au spus:
Uite X si uite Y
Fac toti banii, ia exemplu
Arta nu-ti cladeste templu
De ce nu-ti iei un sot cu bani gramada
Fa-i copii si vezi tu restu'
Baga-l pentru bani in seama

Ce saraci in sentimente
Noi nu mai simtim demult
Lasati Arta sa ne-mbrace
Raiul asta de Pamant

Omule, deschide ochii
Tu lasi sufletul sa piara
Nu e vina Cerului
Ca iti da ura pe-afara
Raurile noastre toate
N-ar putea nicicand sa spele
Mana omului ce-arata
Cu degetul catre stele

Pentru concerte: booking@hahahaproduction.com
Pentru licentieri: licensing@hahahaproduction.com
(C) & (P) 2019 HaHaHa Production ®
Contact: office [at] hahahaproduction.com 256 Basarabia Boulevard, 3rd District, Bucharest, Romania.
by HaHaHa Production (YouTube), 5 iunie 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODII NOI: Feli - ”Hainele și carnea”, "Iubește-mă frumos" (2019), NEW VIDEO, NEW SINGLES, NEW MUSIC!

2 comentarii: