vineri, 21 august 2020

VIDEOCLIP NOU: Cleopatra Stratan & Edward Sanda - ”Dragoste, vă rog!” (2020), VERSURI. MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Cleopatra Stratan și Edward Sanda au lansat ”Dragoste, vă rog!”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul de YouTube Cat Music joi, 20 august 2020. Piesa ”Dragoste, vă rog!” (Cleopatra Stratan feat. Edward Sanda) este compusă de Edward Sanda și Irina Cupco, fiind orchestrată de Edward Sanda și Alin Ilieș.
Regia videoclipului noului single ”Dragoste, vă rog!” (Cleopatra Stratan featuring Edward Sanda) îi aparține lui Roman Burlaca, tânăr cineast de succes din Republica Moldova și vechi colaborator al trupei Carla's Dreams.
"Piesa «Dragoste, vă rog!» are în esență tema despărțirii, însă noi o vedem mai pozitivă, ca fiind despre un cuplu care nu se poate întâlni, așa cum eram noi în perioada autoizolării când am fost cinci luni la distanță. Starea determinată de această perioadă vine de la versul: «Te văd aici, dar nu ești lângă mine» - versul în care ne-am tot regăsit. Cu toții avem nevoie de dragoste, în orice formă și cu atât mai mult cu toții o merităm. Acesta este mesajul piesei și ne dorim foarte mult să ajungă la voi. Videoclipul a fost filmat și regizat de Roman Burlaca, l-am filmat la Chișinău și a fost primul proiect început după carantină", a spus Cleopatra Stratan.
"Am scris «Dragoste, vă rog!» împreună cu Irina Cupco și deși inițial gândisem piesa ca fiind una tristă, prinzând contur, mi-am dat seama că îmi doream să o cânt alături de Cleo pentru că reflectă exact ceea ce am trăit noi în perioada izolării, când nu ne puteam vedea. «Te văd aici, dar nu ești lângă mine» este versul reprezentativ care dezvăluie exact ce am simțit atunci și chiar și acum: dorul apăsător", a adăugat Edward Sanda, la lansarea noului cântec.
Vizionare și audiție plăcute!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Cleopatra Stratan & Edward Sanda - Dragoste, va rog! (Official Video) 2020 NEW SINGLE, NEW SONG



Watch the official music video for #DragosteVaRog performed by Cleopatra Stratan & Edward Sanda
Looking for a new jam ? Follow the 🐈 ! #FollowTheCat
http://catmusic.me
Share your favorite video with your friends 🙌 !
Facebook ➜ http://fb.com/CatMusicRomania
Subscribe for more good music: https://goo.gl/Hx4S8E

Versuri Cleopatra Stratan & Edward Sanda - Dragoste, va rog! Lyrics:

Te aud in piese de la radio
Parca toate sunt scrise despre tine
Conduc înainte, ajung in trecut
Te văd aici dar nu ești lângă mine

Oare îți mai amintești când m-ai uitat
Pe culmile iubirii
Și fără sa vreau eu am parcat
Pe strada amintirii

Ajung singur la masa in dor înecat
Chiar in locul nostru preferat
Draga tristete , nu te-am invitat

Dragoste va rog
Plătesc cu orice pot
Dacă n-ai iubire nu poți spune ca ai tot

Dragoste va rog
Plătesc oricât ar fi
Eu fără iubire pentru ce as mai traii

Ca intr-un film fără sfârșit
Ma simt singur intr-o sala plină
Tu ai jucat scenariul nepotrivit
Când eu credeam ca tu ești eroina

Oare îți mai amintești când îmi spuneai
Ca iubirea nu o sa plece
Dar trenul asta întârziat prin gara noastră astăzi nu mai trece

Ajung singur la masa in dor înecat
Chiar in locul nostru preferat
Draga tristețe nu te-am invitat

(P)&(C) Cat Music Romania
❌ Please, do not use this song without permission of Cat Music

by Cat Music (YouTube), 20 aug. 2020

Click pe link dacă vrei să vezi și VIDEOCLIP NOU: Ilinca și Cleopatra Stratan - ”Vara asta (pe Tik Tok)”, MELODIE NOUĂ (2020), SINGLE OFICIAL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu