luni, 21 septembrie 2020

Ianna Novac – ”Mi-e dor” (melodie nouă 2020, videoclip, new single)

 Soprana Ianna Novac a lansat ”Mi-e dor”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube duminică, 20 septembrie 2020. Piesa ”Mi-e dor” (Ianna Novac) este compusă de Angelika Vee pe versurile scrise de Narcis Constantin Avădanei, fiind produsă de Tao Records.

Eva Creative a produs videoclipul noului single ”Mi-e dor” (Ianna Novac). De mixaj și masterizare audio s-a ocupat Christian Beat Hirt, iar de înregistrarea piesei, studioul Notelize.

Pe canalul oficial de YouTube al Iannei Novac, găsiți și textul cântecului ”Mi-e dor”. Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ianna Novac – Mi-e dor (Official Video) 2020 NEW SINGLE, NEW SONG

 

by Ianna Novac (YouTube), 20 sept. 2020

Sursa: cristirou.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu