sâmbătă, 29 octombrie 2022

Ora de iarnă 2022. România schimbă ora în acest weekend

ora de iarna 2022 romania schimba ora de iarna cristi blog
Ora de iarna 2022. Romania schimba ora
La fel ca în fiecare an, România trece la ora de iarnă în ultimul weekend din octombrie. Astfel, în noaptea dintre 29 spre 30 octombrie, ceasurile se vor da înapoi cu o oră, iar ora 4 va deveni ora 3. 
Ziua de duminică, 30 octombrie 2022, va avea 25 de ore în loc de 24, fiind cea mai lungă din an. 

Sursa: https://stirileprotv.ro/divers/ora-de-iarna-2022-romania-schimba-ora-in-acest-weekend.html

4 comentarii:

  1. Simpatic: m-am trezit la ora 3 (ceasul telefonului...) și ceasul de pe perete arăta ora 4...
    Am băut o cafeluță și am adormit la loc...
    Schimbarea orei în primăvară, mă va indispune !
    Îți doresc să ai o săptămână cât mai plină de evenimente interesante 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La un moment dat se va renunta la schimbarea orei.... O saptamana faina si tie! :)

      Ștergere
  2. Da - momentul meu preferat din an .... ar fi perfect daca, la anul, in primavara, nu ne-ar lua extraora de azi inapoi ...:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa se renunte la un moment dat in U.E. la schimbarea orei.... Toate cele bune, Rux! :)

      Ștergere