marți, 30 august 2011

Leapşa muzicală

Am primit de la Carmen şi Adelina o leapşa referitoare la preferinţele mele muzicale.

1. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ care nu-ţi vine să crezi că ţi-a plăcut când erai mai tânăr.
R: Nu există aşa ceva. Am avut gusturi muzicale foarte bune de mic. :)

2. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ pe care o / îl urai în tinereţe şi pe care acum o / îl adori.
R: Mi-e greu să urăsc pe cineva în general, iar o formaţie sau un (o) interpret(ă) poate să-ţi placă sau nu. Există butonu' care opreşte sonoru' şi gata!

3. Numește o formaţie sau un cântăreţ care a trecut testul timpului, care îţi place de la început şi până acum.
R: Sunt mai mulţi... O să spun un singur nume: Holograf.

Holograf - Umbre pe cer


4. Numește un cântec căruia nu-i poţi rezista și te apucă bâţâiala sau datul din picioare.
R: Sunt mai multe, dar la unul îmi trece aşa un fior artistic...

VH2 - FIECARE ZI FARA TINE


5. Numeşte un album de pe care îţi place să asculţi fiecare melodie.
R: Şi îngerii beau vin (2007) - Mihai Mărgineanu.



6. Numește o formaţie sau un cântăreţ de care eşti atât de sătul încât îţi dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
R: Acelaşi buton de la punctul 2.

7. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ pe care partenera ta sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poţi suferi.
R: Nu există. Dacă trebuia să numesc o echipă de fotbal sau un politician era mai simplu.

8. Coverul tău preferat.
R: UB40 - (I Can't Help) Falling In Love With You.



9. Cântecul sau formaţia preferată în secunda asta.
R: Vizualizaţi profilul meu complet. Sunt acolo câteva preferinţe muzicale.

25 de comentarii:

  1. Imi plac melodiile alese de tine! Numai bine, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. tja... aceasta leapsa ti-am transmis-o si eu...
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/08/sa-vorbim-despre-muzica.html)

    RăspundețiȘtergere
  3. Era o vreme când ascultam UB40 zi şi noapte. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice, o zi buna! :)

    Carmen, atunci o sa modific acum postarea. :)

    Dara, imi place mult UB40. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Leapşa asta mi-a adus aminte de VH2. E păcat că băieţii ăştia fac pauze mari de la muzică.

    RăspundețiȘtergere
  6. De acord cu tine, Gerhald. Au si alte proiecte in paralel si cred ca asta e explicatia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos , mie nu-mi plac lepsele in genul asta pt ca m-as pune pe insirat, ar iesi un roman :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca dai click pe eticheta LEAPŞA o sa vezi mai multe. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai, Cristi, mai... Nicio manea acolosha? Glumeam :))

    P.s nici eu nu am chestii cu cantareti pe care nu-i pot suferi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Immmmm UB40, immmmm VH2! Da, da, da... de acord. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha, ha, ha! Pai manele sunt peste tot... Am postat si eu vreo doua mai demult... :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Shayna, ma bucur ca suntem de acord. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cati fani Holograf am azi pe blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place UB40 SI HOLOGRAF.O SEARA FRUMOASA!

    RăspundețiȘtergere
  15. Dacă aş fi preluat leapşa, la punctul patru aş fi răspuns:nu există melodie care să nu mă incite la a mişca în ritmul ei, măcar degetul mic! Si nu vorbesc de melodiile care îmi plac foarte mult. Atunci dansează şi firele de păr şi aerul vibrează în jur, chit că sunt bunică!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bravo, Aurora! Iti place B.U.G. Mafia? :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place mai mult cum canta Andrea Boceli melodia "Can't help falling in love" :) ce parere ai despre ea?

    RăspundețiȘtergere
  18. N-am ascultat pana acum interpretarea lui Bocelli. M-ai facut curios. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur ca ai preluat leapsa. Frumoase preferinte. :)

    RăspundețiȘtergere