duminică, 21 august 2011

Life in Pictures - 1. Summer

Acesta este primul episod din seria de postări cu fotografii "Life in Pictures". Iniţiativa jocului blogosferic îi aparţine lui Costin Comba.

beautiful, blue, ocean, palm, palms
beautiful, blue, colorful, colourful, cute
cliff, friends, group, jump, ocean, people
Courtesy of favim.com

Continuarea la Costin Comba.

36 de comentarii:

  1. Superbe imagini ai ales.O zi frumoasa pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Să tot stai o vară întreagă acolo ! Prima şi ultima fotografie mi-au plăcut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, as vrea si eu sa fac o baie acolo :)...dar cine plateste...frumoase imagini...

    RăspundețiȘtergere
  4. O zi buna, Iulisa!

    Zina, e bine si o luna... :)

    Tamy, si eu, si eu... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ohhh...ce locuri...
    prima fotografie are o frumusete de poveste :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos!Pacat ca nu sunt decat cam 90 de zile de vara intr-un an:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si toamna e un anotimp frumos, Petru. Bun venit pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana, si septembrie o sa fie o luna calduroasa. Bun venit pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mare, soare, liniste si libertate...cam asta imi inspira mie prima poza si deja am inceput sa visez... Superbe locuri !

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos! Dar eu tot vreau sa vina toamna... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Cristi !
    frumos , că şi-aşa se termină vara şi ce rău îmi pare !!

    RăspundețiȘtergere
  12. Shayna, acusi vine toamna. :)

    Salut, Sorin! Gasim imagini frumoase si pentru toamna. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasă-i viața cu marea la picioare și razele jucăușe de soare pe umeri! Ce dor îmi este!! :)

    Duminică plăcută, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe poze,prima este de vis..!
    O duminică superbă îți doresc,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac atat de mult fotografiile si imi pare atat de rau ca nu stiu sa inot!:( mai mult chiar, imi este frica de apa....
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  16. Aveţi voi ce aveţi cu sufletul meu! După ce c-am sărit peste concediu şi anul acesta, peste tot dau numai peste imagini din ăstea superbe, să-mi vină rău!

    RăspundețiȘtergere
  17. Alice, la o piscina nu prea adanca merge. :) O zi buna!

    Max Peter, iti scoti parleala cand vine concediul! :)

    Lumi, multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. macar asa in imagini sa ma mai simt si eu in vacanta;))

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai da! Ne multumim doar cu imaginile, ce sa facem. Poate om ajunge si p-acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. mare...soare..vara pe sfarsite :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Oare cand o sa ajung sa vad si eu o mare albastra si nu una neagra?

    RăspundețiȘtergere
  22. Nene, sa ai o vacanta, de 3 luni pe an, in locatia din prima fotografie, ar fi foarte nasol, cred. sa te oblige cineva sa stai la plaja, sa faci baie intr-un ocean mai limpede decat apa din cada, masaj... ce viata grea ai avea.

    RăspundețiȘtergere
  23. Divin. Raiul este pe Pământ, însă nu toţi au loc în el!

    RăspundețiȘtergere
  24. Costin, viata grea, ce sa mai vorbim... :))

    Profesionist, cam asa ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. frumoase locuri, frumoase imagini. vreau concediu :(

    RăspundețiȘtergere
  26. O sa vina si concediul. Bun venit pe aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Mare, soare si zbenguiala. :)) Las' ca se termina si vara asta.

    RăspundețiȘtergere