luni, 8 august 2011

Ofer invitaţii pentru GOOGLE PLUS

Ofer invitaţii pentru Google Plus. Cine pofteşte, cine mai doreşte? Accesaţi linkul aici: INVITAŢII GOOGLE PLUS.


21 de comentarii:

  1. Salut Cristi !

    Am si eu vreo 150 , dar nu asta vreau să zic , eu am invitaţii pe un mare site de filme şi spre surprinderea mea unde altă dată era luptă pentru ele acum doar un amator am gasit . Vezi aici despre ce este vorba poate te interesează si pe tine
    http://fewstuff.blogspot.com/2011/07/invitatii-filelist.html

    PS Dacă consideri că acest mesaj nu îşi are rostul aici şterge-l fără supărare .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Sorin. Stiu postarea ta cu invitatiile pt. site-ul de filme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru invitatie, am accesat si eu link-ul de la google plus.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere, Dara. Bun venit pe aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aham! Multumim de invitatie! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Shayna, cu placere. :)

    Tamy, tu erai deja. Eu azi am primit invitatie. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Parca esti la mare pe plaja si strigi: aromata parfumata, azi luati ca maine-i gata, exact de asta mi-am amintit cand ti-am citit postarea. multumim frumos Cristi, esti un dragut, ca intotdeauna, multumim.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sar'naaa, Cristi. Am intrat si eu. Mai trebuie sa umblu pe la profil p'acolo dar alta data. Merci.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lumi, cu placere. :)

    Lillee, cu placere. Mi s-au parut simple setarile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Cristi!
    O zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu multa placere, Teo! O zi buna si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am de mai bine de o luna, dar habar nu am ce este si nici nu m-a interesat sa ma inteersez. daca nu gasesc din intamplare o explicatie pe undeva nici nu ma agit.
    Bafta Cristi si numai bine. Multumesc pentru mesaj.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu placere, Costin. Google Plus este o platforma de socializare similara Facebook, varianta celor de la Google care se dezvolta rapid.

    Eu v-am gasit azi pe Google Plus pe tine si pe Irina si v-am adaugat in cercul meu de prieteni. :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. multumesc, chiar eram curios sa vad cum arata...

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu placere. Bun venit pe aici, Bluemoon! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Am intrat si eu...multumesc! O noapte linistita! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Lillee, astazi nu. Urmeaza fotografia la "Miercurea fara cuvinte"! :)

    Cu placere, Roxy! Buna dimineata! :)

    RăspundețiȘtergere