luni, 22 august 2011

Râsul este sănătos!

Drunk girl sleeping in a shopping cart

Doi beţivi scot un om pe jumătate înecat dintr-un lac:
- Vezi ce-a păţit dacă a băut apă!

Un beţiv povesteşte altui beţiv:
- Şi, cum mă duceam liniştit spre casă, deodată simt că cineva mă calcă pe mână!

Trei inşi, beţi turtă, merg în patru labe, unul după altul, pe calea ferată.
- Nu se mai termină odată scara asta? se plânge cel din coadă.
- Măcar are balustradă, oftează al doilea.
- Ura! Băieţi, vine liftul, strigă cel din faţă.



După miezul nopţii, sună cineva la uşă. Bubulina se duce somnoroasă să deschidă. În faţa uşii erau patru bărbaţi, beţi criţă.
- Stimată doamnă, noi am venit să-l conducem pe soţul dv. pînă acasă, dar nu ştim care dintre noi este...

Soţia, nervoasă, îi deschide uşa soţului, care trăznea de la o poştă a alcool:
- Presupun, urlă ea, că ai un motiv foarte serios să vii acasă la 6 dimineaţa!
- Da, am, răspunde soţul, micul dejun!

- Sunt neliniştit, nevastă-mea a început să umble prin restaurante.
- Nasol! Bea mult?
- Nu bea deloc. Mă caută pe mine.

Alex Vania Alice Alm Rokssana Irina Shayna Vizualw haicasepoate    Sorin Iulisa Cristian Teo

13 comentarii:

  1. unii spuneau ca rasul ingrasa:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Ultimul e foarte taree! O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cypy, e doar o legenda. :)

    Alice, multumesc la fel! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Tareee, mai ales cel cu betivii pe calea ferata:)) vine liftuuu:))

    RăspundețiȘtergere
  5. da, sunt tari...numai sa nu incepem cu "cititul" - cum spun meseriasii, de luni :)) O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutza, ma bucur ca ti-au placut. :)

    Tamy, incepem cu buna dispozitie. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Opa... numai cu betivi? Ai avut petrecere? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Am ras cu pofta,mai multe aici: http://lhutanu.blogspot.com/2011/08/lol-everybody_21.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit postarea ta, Lumi. Si ale tale sunt tari. :)

    RăspundețiȘtergere