miercuri, 22 februarie 2012

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 45. Bucurie

HAPPY WORDLESS WEDNESDAY!

animals, cute, monkey, tiger
animal, animals, aww, awww, chimpanzee, cute
Sursa foto: favim.com

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

66 de comentarii:

  1. m-ai facut sa imi incep ziua zambind copios! Multumesc!!!
    O zi buna si Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adorabile fotografii ! Ce drăgălași sunt tigrișorii și ce priviri materne are maimuța !
    Să ai o zi frumoasă, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata postarea ta Cristi, bucuria imortalizata in poze, se refleta pretutindeni si ni se transmite si noua celor care le admiram.
    Adevarata prietenie este intre cele doua sufletele! Iar gandul ma duce acum si la un proverb: " Prietenul adevărat iubeşte oricând, şi în nenorocire ajunge ca un frate. Proverbe 17:17"
    Imi place foarte mult postarea ta Cristi. Multumesc!

    O zi minunata si insorita iti doresc Cristi, asa cum este acum si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta înseamnă iubire şi prietenie adevărată! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te salut man!
    Inutil sa mai spun ca ca sunt adorabile cele doua sufletele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m+aş supăra dacă aş primi animăluţele cadou de ziua mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pt alegere, se vede ca iti plac mult animalele.
    ZI FRUMOASA PT TINE!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow,ce minunatie!! Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce simpatici sunt!!!!!
    Minunate poze :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si peste ani va fi un tigro-maimutica?

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună Cristi!
    Superbe poze..îmi place mult tigrișorul!
    O zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte simpatici! Sper sa nu li se faca foame tigrisorilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt adorabili!
    Happy WW!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Regatul animalelor mereu ne da cate un prilej sa zambim :D O zi minunata Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place sa zambesc cat mai des. O zi buna, Cris-Mary! :)

      Ștergere
  15. Stai să mai crească albiciosul puţin... să vezi atunci zâmbete, rânjete chiar! :D Acum sunt simpatici amândoi! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Se citeste fericirea pe maimuta aia :X

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai se putea sa nu-mi puna un zambet pe mecluta? Nu se putea. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. instincte materne sau doar nevoia unui prieten ? oricum,incantator :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Roxana: Nu stiu situatia exacta a cimpanzeului, dar cred ca e vorba de un instinct matern.

      In strainatate gradinile zoologice si rezervatiile ofera conditii foarte bune. :)

      Ștergere
  19. Ce serios este cimpi în rolul de dădacă :)
    Frumoase fotografii,mulțumesc, m-ai făcut să zâmbesc !

    RăspundețiȘtergere
  20. Wonderful photographs.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  21. Au cam acelasi zambet, numai marimea gurii difera:))!

    RăspundețiȘtergere
  22. foarte faine pozele! Amuzante ! Extraordinare! o seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  23. daca cineva îmi povestea despre aceste fotografii, nu credeam ca se poate asa ceva... acum ca le am în fata ochilor tot nu-mi vine a crede ca exista asa ceva! Superbe fotografii!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am vazut prima data anul trecut, nu mai tin minte unde... Le-am regasit azi cu bucurie si le-am postat. :)

      Happy WW, Carmen! :)

      Ștergere
  24. O mamă iubitoare, maimuţa dezmiardă puiul de tigru.

    RăspundețiȘtergere
  25. Si eu as vrea un tigrisor, dar numai daca e vorba de un tigrisor mic-mic :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce dragi imi sunt tigrisorii astia albi!
    Seara frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  27. Superb
    http://parereataconteaza1.wordpress.com/2012/04/03/miercurea-fara-cuvinte-2-cele-mai-frumoase-animalute-din-flori/

    RăspundețiȘtergere