luni, 27 februarie 2012

Monday Seven - 6. Şapte fotografii, şapte bloguri, şapte cuvinte...

167700_1749468012478_1112166596_2012986_4148878_n
Timp - Foto: Ştiinţele exact(e) adunate


Prietenie - Foto: Tu1074's Blog


Atenţie - Foto: Beţivul de cuvinte


Desert - Foto: Delicii


Carnaval - Foto: Între vis şi realitate 2


Iarnă - Foto: Colţu' cu muzică


Amintire - Foto: Lumi RO

Monday Seven a început la MWB.

48 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. @lunapatrata: Am postat linkul pentru cine vrea sa vada mai multe fotografii din Praga. :)

      Ștergere
  2. Absolut toate pozele imi plac!

    "Şapte fotografii, şapte bloguri, şapte cuvinte... = RECUNOSTINTA!
    Te felicit, Cristi! :)

    O zi minunata iti doresc, Cristi, in continuare si-o noua saptamana excelenata! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce curiosi sunt iepurasii.. mai au putin si intra in camera! :)
    Zi placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasă imaginea de la Dana, îmi aduce aminte de Praga şi de ceasul astronomic, am şi eu cîteva poze făcute de acolo; frumoase toate, parcă a mea e mai puţin reuşită, am făcut şi poze mai bune la viaţa mea ;) . o zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Călin, e foarte bună poza, stai liniştit. Este a 4 a poză de pe blogul tău pe care o folosesc la Monday Seven. :)

      O zi buna si tie! :)

      Ștergere
  5. Prima imi place mult! Bravo Cristi! Iti urez o saptamana superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Cristi!
    Îmi plac toate pozele!
    O săptămână minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Excelente alegeri pentru un început de săptămână; îţi mulţumesc pentru includerea în această listă. Zile liniştite îţi doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. cea cu iarna imi place cel mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima poză e o biserică catolică? Oricum, toate sunt fantastice. Ce mi se pare mie interesant, e că una fără alta, ar fi incomplete. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pătrăţel, e linkul sub poză, dacă-l accesezi o să vezi mai multe poze din Praga. :)

      Ștergere
  10. Cel mai mult îmi place a 2-a. Dar toate-s faine. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. interesanta initiativa...bravo Cristi:) imi place ideea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ktalinoo: E o initiativa MWB.

      Ideea mea este ca sa promovez colegii bloggeri pasionati de fotografie. :)

      Ștergere
  12. eu nu-s cu fotografiile, imi plac dar nu le fac, dar salut cu apreciere Monday 7. prima poza ii tare faina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Eu nu fac multe poze, dar imi place fotografia ca fenomen, in general. :)

      Ștergere
  13. Haha!! Copilasul ala e tare hazliu. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. recunosc: îmi plac tare mult pisicile! :)
    şi ideea ta, aceea de a folosi imaginile altor bloggeri, arătând sursa...

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulțumesc că ai ales fotografie de la mine !
    După părerea mea toate-s mai frumoase decât a mea !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @tu1074: Cu multa placere! :)

      Lasa ca si poza facuta de tine este la fel de frumoasa! Mi-a placut cum ai surprins gesturile celor 2 pisici. :)

      Ștergere
  16. Am o idee...am putea face ceva asemnator cu fotografii din copilaria fiecarui dintre noi?Ce spuneti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ktalinoo: Mi se pare o idee buna. :)

      Eu insa nu obisnuiesc sa postez poze cu mine pe net.

      Ștergere
  17. Salut,doresti sa facem link-exchange,site'ul www.tondeapel.com bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  18. Deodebite alegeri pt aceasta zi!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere