miercuri, 29 februarie 2012

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 46. Surfing

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

Tasmania, Australia

Athlete: Ryan Hipwood
Fotograf: Stuart Gibson

New South Wales, Australia

Photo: surfer inside wave barrel
Fotograf: Nathan Smith

Sursa foto: National Geographic

52 de comentarii:

  1. Chiar mergea o astfel de poza mai calduroasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, am postat 2 poze. Sper ca se vad amandoua... Am mai avut probleme cu blogul. :)

      Ștergere
  2. Bună Cristi!
    Superbe poze!
    O zi excelentă îți doresc și
    o primăvară plină de bucuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai facut o alegere buna, acum, in prag de inundatii...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Doamne fereşte! Inundaţii ne mai trebuie! :)

      Ștergere
  4. ai adus vară, soare şi valuri, iar cînd mă uit pe geam mă ia cu ...brrr :) . parcă nu se mai dă iarna asta dusă, încă avem zăpadă destulă la Cluj...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa vina, sa vina primaaavara! Sa vina... Sa vina si vaaara! Ai pus pozele sa intimidezi iarna :D Afara bate vantul...

    RăspundețiȘtergere
  6. maretia valurilor....infricosator si fascinant in acelasi timp :)

    zi frumoasa sa ai Cristi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ehei, uite cine se grabeste, a trecut direct la vara ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca mi-s singura ce va spune ca astfel de poze ii starnesc frica!? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. fantastice imagini!
    Fotograful este mare artist si un sportiv neînfricat! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Uluitoare imagini ai ales Cristi! Incredibil de frumoase, ambele. Ce mai... am ramas fara cuvinte... privesc cu uimire uriasa si de neegalat creatie a naturii.
    O zi superba iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  11. Ce mi-as dori sa stiu macar sa inot....cat despre surfing....nici nu mai zic...
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce senzatii minunate trebuie sa ai!
    Superbe foto!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristi, trebuie sa fie nemaipomenit acolo! Ma ia cu fiori, dar as incerca! O seara faina! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cata libertate! Ce inseamna sa fii pe val! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici nu iti inchipui cat de grea este realizarea unei asemenea fotografii. Superbe! O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Ciprian: O fi mai grea decat o operatie de transplant de ficat? O zi buna! :)

      Ștergere
  16. Ha-ha! Cristi, dacă m-ar lua cineva şi m-ar pune acolo sub valul acela uriaş (că eu de bună voie şi nesilită de nimeni nu m-aş aşeza acolo nici în ruptul capului) cred că aş leşina din prima secunda!

    dar... ce e frumos , e fumos!

    RăspundețiȘtergere
  17. :lol:
    băieții,dacă mergeți undeva să faceți surfing,vă rog să nu vă bazați pe mine...
    eu nu mă alătur :D
    Nu,nu-i vorba de lipsă de curaj,e vorbă de lipsă de timp... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @tu1074: Poti sa prinzi cateva instantanee de pe plaja. :))

      Ștergere