sâmbătă, 2 iulie 2016

VIDEOCLIP NOU: Nico - "Să-mi dai motive". MELODIE NOUĂ (2016), SINGLE OFICIAL

2016 NICO Sa-mi dai motive melodie noua NICO Sa-mi dai motive piesa noua NICO Sa-mi dai motive nicoleta matei cea mai noua melodie 30 iunie 2016 ultima piesa nicoleta matei NICO Sa-mi dai motive videoclip noul single NICOLETA MATEI Sa-mi dai motive official video youtube noul hit NICO Sa-mi dai motive 2016 06 30 cat music romania youtube videos NICO Sa-mi dai motive new single nicoleta matei 2016
NICO - Sa-mi dai motive (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016)/ Cat Music

Nicoleta Matei a lansat o nouă melodie, "Să-mi dai motive", şi videoclipul oficial al cântecului joi, 30 iunie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "Să-mi dai motive" este produsă de Cat Music Romania, muzica şi versurile fiind compuse de către Laurenţiu Matei şi Ovidiu Iordache în colaborare cu Nico. Regia clipului noului single îi aparţine lui Alex Ceauşu (Ador Media).
Cântecul se va afla pe al cincilea album de studio din cariera Nicoletei Matei şi este primul single lansat de artistă în calitate de coautor. Vizionare plăcută!

NICO - Sa-mi dai motive (Official Video) New Single 2016



NICO - Sa-mi dai motive (Official Video, New Song) by Cat Music Romania
Muzica: Laurentiu Matei
Versuri: Ovidiu Iordache
Orchestratie: Laurentiu Matei
Mix&Master: Bunicu' Magic
Videoclip produs de Ador Media
Regie: Alex Ceausu
by Cat Music (YouTube), 30 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai nouă melodie lansată de NICO - Sa-mi dai motive (videoclip oficial, 2016): Nico Matei Page (Facebook) - www.facebook.com/Nico-Matei-Page-149604918391989/.

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul noului single lansat de Nico - "Să-mi dai motive"! :)

      Ștergere
  2. Frumos!
    Un weekend armonios, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul oficial lansat de Nicoleta Matei pentru noua melodie "Să-mi dai motive"! :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de Nico - "Să-mi dai motive"! :)

      Ștergere
  4. Foarte faină melodie. Îmi place mult cum cântă Nico.
    Numai bine, dragă Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul noului single oficial lansat de Nico - "Să-mi dai motive"! Toate cele bune! :)

      Ștergere