sâmbătă, 30 iulie 2016

REZUMAT VIDEO: Simona Halep - Svetlana Kuznetsova 3-6, 6-1, 6-1 (MONTREAL 2016, sferturi de finală). Rogers Cup Quarterfinals, WTA Highlights

wta montreal 2016 Simona Halep Svetlana Kuznetsova rezumat video sferturi de finala halep youtube rogers cup 2016 29.07. wta montreal Simona Halep vs Svetlana Kuznetsova rezumatul video al partidei de tenis highlights rogers cup 2016 Simona Halep - Svetlana Kuznetsova 3-6, 6-1, 6-1
Simona Halep s-a calificat in semifinale la Montreal (Rogers Cup 2016)/ Foto: Dolce Sport

Simona Halep (5 WTA) a învins-o pe rusoaica Svetlana Kuznetsova, numărul 11 mondial, scor 3-6, 6-1, 6-1, în sferturile de finală ale turneului de la Montreal vineri, 29 iulie 2016. Sâmbătă, în semifinale la Rogers Cup 2016, Simona Halep o va întâlni pe nemţoaica Angelique Kerber, locul 2 mondial.
Datorită victoriei contra jucătoarei de tenis din Rusia, machidoanca va urca pe locul 4 în ierarhia WTA începând de luni, 1 august 2016. Dacă va ajunge până în finala turneului, Simona Halep revine pe poziţia a treia în lume la simplu.
"Mă simt puțin obosită. Ea a jucat foarte bine. Întotdeauna am avut meciuri grele cu ea. Am fost puţin nervoasă la începutul meciului, nu simţeam mingea. Apoi am vrut doar să lovesc mingea, să fiu agresivă, să-mi fac jocul. Am făcut totul, am luptat, am jucat cât de bine am putut", a declarat sportiva română după partida câştigată împotriva Svetlanei Kuznetsova, potrivit www.dolce-sport.ro.
Simona a câștigat alături de Monica Niculescu și în sferturi la dublu contra perechii formate din Caroline Garcia și Kristina Mladenovic.
Felicitări, Simona Halep! Mult succes în meciurile următoare din semifinale!

2016 Rogers Cup Quarterfinals | Simona Halep vs Svetlana Kuznetsova | WTA Highlights



Like WTA on Facebook: http://www.facebook.com/WTA
Follow WTA on Twitter: http://www.twitter.com/WTA
More Videos: http://www.wtatennis.com
by WTA (YouTube), 29 iul. 2016

Puteţi vedea detalii şi rezumatul video al meciului comentat în limba română aici: https://www.dolce-sport.ro/sporturi/tenis/live-19-30-simona-halep.html (Revenire spectaculoasă a Simonei Halep pentru o calificare în semifinale la Montreal. Nu i-a mai dat nicio șansă Kuznetsovei după ce a pierdut primul set VIDEO).

Sursa foto (Photo Courtesy): www.dolce-sport.ro

Un comentariu:

  1. super simo!! tinem pumnii pentru simona halep si monica niculescu pentru semifinalele de azi de la Montreal!!

    RăspundețiȘtergere