miercuri, 14 februarie 2018

Ioana Ignat - ”Nu mai e” (melodie nouă 2018, versuri, videoclip, new single)

Ioana Ignat a lansat o melodie nouă, ”Nu mai e”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul său de YouTube marți, 13 februarie 2018. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ, VERSURI: Ioana Ignat - Nu mai e (Official Video) LYRICS, NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Ioana Ignat - Nu mai e (videoclip oficial 2018)
Label: Universal Music Romania & GreenEye Music
Management & Booking: Corneliu Ursache (GreenEye Music) corneliuadrian.ursache@gmail.com | +40745633437
https://www.facebook.com/GreenEyeMusic
Muzica & Versuri: Ioana Ignat, Luisa Luca (Minelli)
Productie: Alexandru Antonescu, Catalin Tamazlicaru, Ionut Rad, Ioana Ignat
Violin: Zenn
Mix & Mastering: MADS (Madalin Rosioru)
Producator Executiv: Corneliu Ursache
Regie by Ionut Trandafir (Trandafilm)
Producator Video: Luca's Art Film
Styling: Magda Mohamed
Multumiri speciale: Tratorria Verdi

Lyrics/Versuri Ioana Ignat - Nu mai e

Strofa x2
Mi-a spus ca ma iubeste,
Deja a mintit.
Mi-a spus ca el imi daruieste
Tot ce altii-au naruit.
Mi-a spus atatea lucruri
De la-nceput.
Eu l-am crezut…
Eu l-am crezut…

Bridge
Iar eu mai cred si-acum in noi,
Mai cred in tot ce-nseamna doi,
Iar eu mai cred si-acum in amandoi…

Refren x2
Cand doua suflete sunt goale,
Cand nu mai stii ce e adevarat,
Cand nu mai poate fi uitat,
Cand nu mai e, nu mai e,
Nu mai e, nu mai e,
Adevarat…

Strofa 2
Mi-a spus ca ma iubeste,
Mi-a spus de-atatea ori…
M-a mintit si totusi inima ,
Mai bate pentru noi.
Si nu stiu ce sa fac
Sa dau timpul inapoi..
Sa dau timpul inapoi…

Bridge
Iar eu mai cred si-acum in noi,
Mai cred in tot ce-nseamna doi,
Iar eu mai cred si-acum in amandoi…

Refren x2
Cand doua suflete sunt goale,
Cand nu mai stii ce e adevarat,
Cand nu mai poate fi uitat,
Cand nu mai e, nu mai e,
Nu mai e, nu mai e,
Adevarat…

by Ioana Ignat (YouTube), 13 feb. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu