joi, 8 februarie 2018

Aza feat. Adrian Sînă - ”Mai iubește-mă o dată” (melodie nouă 2018, versuri, videoclip, new single)

Aza și Adrian Sînă au lansat o melodie nouă, ”Mai iubește-mă o dată”, însoțită de videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Roton Music TV joi, 8 februarie 2018. Piesa nouă ”Mai iubește-mă o dată” (Aza feat. Adrian Sînă) este compusă de Adrian Sînă și Tamy, iar versurile noului single au fost scrise de Adrian Sînă și Flick. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Aza feat. Adrian Sina - Mai iubeste-ma o data (Official Video) LYRICS, NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Orchestratie: Dan Georgescu, Pistol
Editori: Roton Music Publishing, Akcent Music
© & (P) 2018 ROTON MUSIC / AKCENT MUSIC

Versuri / Lyrics Aza feat Adrian Sina - Mai iubeste-ma o data

N-avem două vieți,
N-avem dimineți,
N-avem zile-n care sa fim doar noi, noi amandoi

N-avem început,
N-avem un trecut
Dar e o scanteie intre noi
Știm amandoi

M-a aprins scanteia recunosc
Și sunt cum n-am mai fost
Cand sunt cu tine-mi ies din fire
Vino, intinde-mi mana ta,
Si du-ma catre ea,
Arata-mi că-i iu-bi-re.

Mai iubește-mă o dată te rog eu,
Uneori in dragoste mă prind mai greu
Îmi cer iertare, dar să nu fii supărat
Eu n-am iubit pe nimeni că n-a meritat.

Poate ai iubit,
Poate te-a mințit,
Și n-ai mai simțit ca sunteti voi,
Voi amandoi

Dar eu nu te mint,
Iti arat ce simt
Ca povestea asta asta despre "doi"
E între noi

M-a aprins scanteia recunosc
Și sunt cum n-am mai fost
Cand sunt cu tine-mi ies din fire
Vino, intinde-mi mana ta,
Si du-ma catre ea,
Arata-mi că-i iu-bi-re.

Mai iubește-mă o dată te rog eu,
Uneori in dragoste mă prind mai greu
Îmi cer iertare, dar să nu fii supărat
Eu n-am iubit pe nimeni că n-a meritat

by RotonMusicTV (YouTube), 8 feb. 2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu