vineri, 6 iulie 2012

Cuvinte-cheie (11). I Don't Like Reggae

Căutând cu ajutorul lui Google poţi să găseşti orice, pe oricine, chiar şi blogul meu. Seria cuvintelor-cheie datorită cărora au ajuns pe aici unii internauţi continuă astăzi cu episodul unsprezece. :)

1. daca esti ss-ita poti deveni stewardesa

2. i don't like reggae cantece de munte

3. porumbei mari si cu coada lunga

4. poze cu unu pe care il cheama cristi

5. poze cu caini indragostiti de pisici

6. poze cu mesaje inteligente

7. panoul de ce este fericit ghita

8. concurs primavara in culoare

9. bax bani un iepure curat

10. biciclete ridicol de scumpe

11. andreea marin nu poarta ochelari de soare

12. cea mai grasa balena din lume

13. poze tort cheia sol

14. la multi ani cristi-felicitari

15. arta colectionarului scoici si denumiri

16. imagini de fond pentru a pune poza ta in ea

17. tatuaj ce nu ma omoara ma face mai puternic

18. poze cu dusmani

19. cum se prepara checul

20. eu vara nu dorm - imagini haioase

21. cele mai haioase poze cu moartea

22. de zburat fara parasuta

Alte cuvinte-cheie găsiţi AICI. :)

Macka B - I Don't Like Reggae



Duşmani naturali

dusmani
Sursa imagine: jokeroo.com

8 comentarii:

  1. Nr 6 "poze cu mesaje inteligente" mi se pare tare ! Zau daca mi-ar fi trecut prin cap sa caut eu vreodata asa ceva pe Google, nici chiar si daca as avea vreodata chef de a cauta chestii total absurde sau la intamplare pe Internet ! Chiar am devenit curios sa dau Google cu aceasta expresie in diverse limbi straine sa vad ce poate iesi ! Am sa revin daca gasesc ceva misto (fie serios, fie glumet) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Rudolph Aspirant: Cauta copiii poze ca sa aiba ce posta pe Facebook. :)

      Ștergere
  2. cam ssimpla conditie pentru stewardezi...
    e incredibil ce cauta unii

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristi, pentru prima data ascult melodia aceasta, I Don't Like Reggae by Macka B, faci foarte bine ca i-ai intins o mana de ajutor vizitatorului tau si suna destul de bine.
    Interesante, cuvinte cheie, ai adunat din nou.
    O seara frumoasa si racoroasa iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Stefania: Este un hit. Alte melodii din acest gen muzical sunt incluse pe blog in eticheta REGGAE.
      O zi buna! :)

      Ștergere