duminică, 22 iulie 2012

Sculpturi în frunze (2)

Life in Pictures - 52







Source: justfunonly.com

Alte sculpturi în frunze găsiţi AICI.

Life in Pictures a început la Costin.

46 de comentarii:

  1. Exceptionale sculpturile, Cristi! Adevarate capodopere de arta! Ma gandesc cata rabdare, imaginatie si indemanare, insumeaza rezultatul final. Imi plac foarte mult!
    O duminica minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cata finete si indemanare trebuie sa ai sa faci asa ceva ...foarte frumos :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase frunze tratate cu multă migală.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Cristi pentru ca ai rabdare sa cauti atatea minunatii !
    O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @foto: Am timp deocamdata pentru blog. Multumesc pentru apreciere, o zi buna si tie! :)

      Ștergere
  5. e extraordinar. astfel de oameni demonstreaza ca nimic nu e imposibil

    RăspundețiȘtergere
  6. astept ca cineva sa inventeze copacul care da frunze gata sculptate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe. Cand ai talent ai .. ce sa mai :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca esti interesat de un schimb de link dai click http://ficurios.wordpress.com/parteneriate/ si lasa un mesaj.Stima!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu încetez să mă minunez de atâta răbdare! Fantastice!
    O duminică mai răcoroasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Opere de arta in miniatura! Migala si maiestrie!
    Duminica relaxanta! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună Cristi!
    Sunt superbe!
    Dumnică plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Splendori rezultate din multa migala si o tona de talent! Exceptionale lucrari!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Evident ca mie imi place prima, cea cu camila :-P

    RăspundețiȘtergere
  14. Excelent , nu am mai vazut asa ceva pana acum :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @cartim: Mai am o postare cu sculpturi in frunze, e linkul la sfarsit. :)

      Ștergere
  15. Ar fi interesante si niste sculpturi in boabe de orez daca gasesti. Deosebit!Eu din frunze nu stiu sa fac decat salata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @adelinailiescu: Daca gasesc sculpturi microscopice le postez. Eu nici in salata nu prea consum frunze. Bun venit pe aici!

      Ștergere
  16. Serios? Cata rabdare si mai ales cat talent iti trebuie sa faci asa ceva? Jos palaria pentru autor

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase lucrari,adevarate opere de arta!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pana acum am vazut de toate, si boabe de orez, dar f interesant imagini pe frunze, par niste litografii

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce idee grozavă! Şi câtă migală! Foarte faine "opere".

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. Wow! Cita migala, dar pasiunea e mai mare!
    Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere