vineri, 16 noiembrie 2012

Bancurile zilei - 4

Trei ardeleni călătoresc cu trenul de la Bucureşti la Cluj. Pe la Ploieşti unul zice:
- Off!
Pe la Sibiu al doilea zice:
- Off! Off!
Pe la Alba-Iulia al treilea zice:
- Off! Off! Off!
Ajung la Cluj şi primul zice:
- No, bine c-am ajuns că, iaca, tăt drumul vorbirăm numai politică!

- Un trabantist la benzinărie, către benzinar:
- Aş vrea două ştergătoare de parbriz pentru Trabantul meu.
La care benzinarul:
- Ok, mi se pare un schimb corect!

Sună unul la măcelărie:
- Aveţi picioare de porc?
- Da!
- Şi cap de curcan?
- Da!
- Urât trebuie să mai arătaţi…

La şcoală, la ora de engleză, copiii au de scris o compunere despre petrecerea timpului lor liber. Alinuţa îşi întreabă colega de bancă:
- Oare cum se spune în engleză la "shopping"?

Ţi se pare ceva ciudat?


10 comentarii:

  1. :)) Super haioase! M-ai inseninat! Multumesc!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru o seară de vineri , bancurile sunt binevenite :) ...mi-ai "furat" ceva zâmbete :) ...so, mersic frumos...aveam nevoie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bune! :)

    Uite unul si de la mine:
    -Eu copiez, tu copiezi, el copiaza. Ce timp este Bulisor?
    -Timpul tezelor domn` profesor! :)

    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Offfffffffffffff ! :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel cu picioarele de porc și capul de curcan e tare de tot, mai ales replica de la final ... :)
    Interesantă poza cu câinele. Ce poate face un program ...
    Week-end fain, Cristi!

    RăspundețiȘtergere