marți, 3 decembrie 2013

Ozzy Osbourne împlineşte 65 de ani. Aniversarea zilei

poze Ozzy Osbourne Dreamer zi de nastere melodii Happy Birthday aniversare Black Sabbath

Ozzy Osbourne, solistul vocal și fondatorul celei mai cunoscute formații de heavy metal din toate timpurile, Black Sabbath, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte şaizeci şi cinci de ani.

Happy Birthday, Ozzy Osbourne!

Ozzy Osbourne - Dreamer


by mrflibble343 (YouTube)

Ozzy Osbourne - Mama, I'm Coming Home


by OzzyOsbourneVEVO (YouTube)

Ozzy Osbourne - See You On The Other Side


by OzzyOsbourneVEVO (YouTube)

Ozzy Osbourne - Perry Mason


by OzzyOsbourneVEVO (YouTube)

Black Sabbath - Loner


by OfficialSabbathVEVO

"Nu am putut să mă port regeşte. E ca şi cum aş trăi într-un bol supersonic al peştişorului de aur." - Ozzy Osbourne

Întrebat de Launch.com care sunt cele mai prosteşti lucruri pe care le-a făcut, artistul nu a avut un răspuns. „Nu există aşa ceva. M-am îmbrăcat în haine de femeie, m-am îmbrăcat în haine de nazist. Am intrat pe scenă gol. M-am îmbătat atât de tare încât nu mi-am amintit că am ţinut un concert. Am făcut multe lucruri prosteşti, dar toate sunt parte din Ozzy. Niciodată nu am plănuit lucrurile pe care le-am făcut. Unele au fost adevărate greşeli, altele au fost adevărate reuşite.“ - Adevărul

Sursa foto: Chicks With Guns Magazine (Flickr) - CC BY-SA 2.0

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase alegeri ai făcut, Cristi, pentru această zi specială pentru, Ozzy Osbourn, atât melodiile cât şi citatele.
    Uite, îmi amintesc acum cu cât entuziasm urmăream show-ul TV, The Osbournes. O familie nonconformistă, naturală, fără inhibiţii şi simpatici foc.
    O seară minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E clar ca si-a trait viata la maximum.
    Nu pot decit sa fiu multumit ca a ascultat, ca am trait muzica lor si muzica lui si sa-mi doresc sa mai fie.
    La multi ani!, lui si tuturor celor care iubesc muzica lui (lor).
    Ma impresia ca n-a luat comentariul meu asa ca, mai bine de doua ori.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere