marți, 30 septembrie 2014

VIDEOCLIP NOU: Mandinga feat. Connect-R - "Ce poveste"

videoclip Mandinga feat Connect-R Ce poveste cea mai noua melodie 2014 YOUTUBE HIT videoclip nou Mandinga si Connect-R ultima piesa septembrie 2014 noul clip Connect-R official video Connect-R si Mandinga cel mai nou videoclip Ce poveste muzica noua romaneasca YOUTUBE new video Mandinga ft Connect-R new song
Mandinga feat. Connect-R - "Ce poveste" (videoclip nou, 30.09.2014)

Trupa Mandinga şi Connect-R au lansat astăzi oficial un nou videoclip, în emisiunea "Neatza cu Răzvan şi Dani" de la Antena 1, pentru melodia "Ce poveste". Noua piesă a fost prezentată în premieră acum o lună.
Vizionare plăcută!

MANDINGA - CE POVESTE (SPECIAL GUEST CONNECT-R). Official Video



by Happiness Production (YouTube), 30 sept. 2014

Sursa foto: MANDINGA - www.facebook.com/MandingaOfficial

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Este foarte reusit cel mai nou videoclip din 2014, "Ce poveste", al trupei Mandinga feat. Connect-R intr-adevar! :)

      Ștergere
  2. Îmi place videoclipul. Îmi ideea cu piraţii. Îmi place melodia. Îmi place totul.
    Mulţumesc, Cristi, că ni l-ai făcut cunoscut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noul clip al trupei Mandinga! :)

      Ștergere