miercuri, 13 mai 2015

MELODIE NOUĂ: KEO - "Îmi stă inima în loc" (VIDEOCLIP, 2015)

KEO Imi sta inima in loc melodie noua 2015 KEO Imi sta inima in loc ultima piesa a lui KEO HIT miercuri 13 mai 2015 cel mai recent cantec de dragoste al lui KEO noul single Imi sta inima in loc KEO videoclip nou Keo 2015 YOUTUBE new video ultima melodie KEO Imi sta inima in loc 13.05.2015 noul HIT KEO official video imi sta inima in loc Roton Music Romania 2015 muzica noua KEO noutati muzicale 2015 Imi sta inima in loc melodia noua a lui KEO 2015 piese noi videoclipuri noi new song by keo music video imi sta inima in loc mai 2015
KEO - Imi sta inima in loc (piesa noua, videoclip oficial, 13.05.2015) Imagine: Facebook

"Îmi stă inima în loc" este cea mai nouă melodie a lui KEO, lansată miercuri, 13.05.2015. Piesa de dragoste este produsă de Roton Music şi are un videoclip oficial. Pe YouTube găsiţi versurile noului single lansat astăzi de KEO.
Enjoy!

Keo - Imi sta inima in loc (Official Music Video)



Keo - Imi sta inima in loc (single nou, clip oficial, 2015)
Muzica: Keo, B. Muresan, Ralflo, I. Nacu
Versuri: Keo
Productie : Keo & Bogdan Muresan
Chitare: Ioan Nacu
Mixaj: Bogdan Muresan
Mastering: La Source Mastering (Paris)
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2015 ROTON MUSIC
by RotonMusicTV (YouTube), 13 mai 2015

Sursa foto: KEO (Facebook) - www.facebook.com/KeoMusic

2 comentarii: