duminică, 10 mai 2015

PIESĂ NOUĂ: Ed Sheeran - "Photograph" (VIDEOCLIP, 2015)

Ed Sheeran Photograph cea mai noua melodie 2015 Ed Sheeran Photograph noul videoclip ultima piesa 10 mai 2015 YOUTUBE HIT noul single Ed Sheeran Photograph melodii noi piese noi 2015 piesa noua Ed Sheeran Photograph new song new video new single 10.05.2015 ultimul hit cantaretul englez ed sheeran foto Facebook oficial noul album X Ed Sheeran
Ed Sheeran - Photograph (melodie noua, videoclip oficial, 10.05.2015) / Foto: (C) danmassiephotography.com

"Photograph" este cel mai nou single lansat de Ed Sheeran, duminică, 10 mai 2015. Piesa este inclusă pe albumul "X" (Multiply), disponibil în întreaga lume din iunie 2014, şi are un videoclip oficial regizat de Emil Nava.
"Here it is (p.s its me) - Photograph, official music video" este mesajul artistului britanic postat astăzi pe Facebook, Twitter şi pe alte reţele de socializare. Enjoy!

Ed Sheeran - Photograph (Official Music Video)



Directed by Emil Nava
by Ed Sheeran (YouTube), 9 mai 2015

Image Courtesy of Ed Sheeran (Facebook) - www.facebook.com/EdSheeranMusic
Photo Credit: danmassiephotography.com

8 comentarii:

  1. Frumoasa melodie!
    Unele imagini m-au obligat sa-mi pun pe fata zambetul.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie a lui Ed Sheeran - "Photograph"! Sunt imagini din arhiva video a cantaretului. :)

      Ștergere
  2. Excelent vidoeclip! Am cam... uitat sa ascult ce canta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou videoclip al lui Ed Sheeran - Photograph! :)

      Ștergere
  3. Nu ştiam nimic despre acest artist. Mulţumesc pentru că mi-ai deschis ochii şi urechile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea cu cel mai nou single al lui Ed Sheeran - "Photograph"! :)

      Ștergere
  4. O melodie excelentă pentru un început de săptămână! :)
    Iar e luni ......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua piesa lansata de Ed Sheeran - "Photograph"! :)

      Ștergere