joi, 4 februarie 2016

MELODIE NOUĂ: AMI feat. Grasu XXL - "3 lucruri". SINGLE NOU (2016), OFFICIAL AUDIO

2016 melodie noua AMI feat Grasu XXL 3 Lucruri piesa noua AMI featuring Grasu XXL 3 Lucruri Ami noul single ultimul hit ami 3 lucruri grasu xxl official audio youtube AMI si Grasu XXL 3 Lucruri  4 februarie 2016 youtube new single AMI si Grasu XXL 3 Lucruri ultima melodie  AMI cu Grasu XXL 3 Lucruri cea mai noua piesa recenta AMI featuring Grasu XXL 3 Lucruri mediapro music youtube new song ami 2016 muzica noua ami 2016 melodii noi ami si grasu xxl fresh single 2016 AMI feat. Grasu XXL 3 Lucruri
AMI feat Grasu XXL - 3 Lucruri (piesa noua, single oficial, 04.02.2016) Foto Facebook

AMI şi Grasu XXL au lansat o melodie nouă, "3 lucruri", pe YouTube joi, 4 februarie 2016. Noul single este compus în studiourile DAV7 Music, cântecul de dragoste fiind produs de MediaPro Music. Cei doi artişti români nu se află la prima lor colaborare. Grasu XXL şi Ami au câştigat la categoria "Best Hip-Hop" cu hitul "Deja Vu" în cadrul galei Romanian Music Awards Braşov 2014.
Audiţie plăcută!

AMI feat. Grasu XXL - 3 Lucruri (Official Audio) New Single 2016



AMI featuring Grasu XXL - 3 Lucruri (Official Audio, New Song)
Produced by DAV7 Music
Muzica: Adi Colceru
Text/Versuri: Adi Colceru, Graxu XXL
Credite foto: Edward Aninaru
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2015
by MediaProMusic (YouTube), 3 feb. 2016

Sursa foto, coperta noului single lansat de AMI featuring Grasu XXL - 3 Lucruri: AMI Official (Facebook) - www.facebook.com/AMIofficial / Photo Credit: Edward Aninaru

6 comentarii:

  1. Interesantă combinația Rapp-House (sper că nu greșesc)! M-a destins și mi-a dat chef să mai scriu o poezie, Cristi! Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o combinatie pop-rap cea mai noua melodie lansata de AMI feat. Grasu XXL - "3 lucruri". Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut noul cantec! :)

      Ștergere
  2. Îmi place cum cântă,AMI!
    Weekend plăcut,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noul cantec lansat in 2016 de AMI si Grasu XXL - "3 lucruri"! Weekend fain! :)

      Ștergere
  3. Din nou am să mă umflu de trufie... Cu munca d.voastră! Sincer sunt ,de fiecare dată curioasă și ciudat, fericită ascultând noutățile. Însă ,să revenim, vocea domnișoarei este plăcută și cultivată. Impresionanta este dicția,,făcând o paranteză, am ascultat ,nu vreau să precizez pe cine,cântând ,parcă ,nu știu ...cu o bomboană în gură, ca să nu fiu prea rea! La o audiție atentă,observi ,utilitatea lecțiilor de canto. Din nou mulțumesc, o zi bună, realizări după merit,și desigur,toată stima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca v-a placut noua piesa lansata de AMI feat. Grasu XXL - "3 lucruri"! Toate cele bune! :)

      Ștergere