luni, 3 septembrie 2018

Phelipe - ”Regina” (melodie nouă 2018, versuri, videoclip oficial, new single)

Phelipe a lansat o melodie nouă, ”Regina”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 3 septembrie 2018. Noul single ”Regina” (Phelipe) este produs și compus în studioul St. Peter Production.
”Dragi prieteni, astazi am lansat piesa «Regina», pe care o dedic sotiei mele. Daca aveti o femeie speciala in viata voastra si vreti sa ii spuneti cat de mult inseamna pentru voi, dati share and like! Iar, fetelor, sigur sunteti regine in ochii barbatului potrivit. Haideti sa ducem piesa cat mai sus in TRENDING ! ❤️ Va pup si va iubesc ! 🙏🏻🙌🏻”, a scris pe canalul său oficial de YouTube Phelipe cu ocazia lansării cântecului ”Regina”. Vizionare plăcută!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Phelipe - Regina (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua 2018, single nou: Phelipe - Regina (Official Video)
Follow Phelipe on:
Instagram: https://www.instagram.com/iamphelipe
Facebook: https://www.facebook.com/phelipeofficial
Booking: +40720 882 929 | phelipeoffice@gmail.com
(C)&(P) St. Peter Production 2018

Versuri Phelipe - Regina (lyrics):

Str 1
Tot ce-a fost e spre bine
Uite viitorul ca vine
Cum ne iubim vad ca tine
Ne remarcam in multime
Tu lasa capul pe mine
Umar rezervat unei regine
Cum ne iubim vad ca tine
Ne remarcam in multime

Part 2
Orice spun, orice fac
Gandurile-mi zboara mereu la noi
Ori ne iubim, ori murim
Lumea se imparte numai la doi

Refren 2x
Raze tu imi dai si ploi nu stii ce sunt
Caci te voi proteja cat sunt pe pamant
Si chiar si dupa ce eu nu voi mai fi...
Te voi iubi...

Str 2
Atatea inimi babe de vanzare
Vad in vitrine inimi goale
Dragostea e free si nu doare
Mi-ai aratat ca ea nu dispare
Avem sentimente superioare
Aici nu e care pe care
Dragostea e free si nu doare
Mi-ai aratat ca ea nu dispare

Part 2
Orice spun, orice fac
Gandurile-mi zboara mereu la noi
Ori ne iubim, ori murim
Lumea se imparte numai la doi

Part C
Oricat de greu ne poate fi
Vreau sa stiu nu voi pleca
Orice ar fi eu stiu ca tu imi vei da...

Refren 2x
Raze tu imi dai si ploi nu stii ce sunt
Caci te voi proteja cat sunt pe pamant
Si chiar si dupa ce eu nu voi mai fi...
Te voi iubi...

#regina #pop #music

by PHELIPE (YouTube), 3 sept. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu