vineri, 10 ianuarie 2020

MELODIE NOUĂ: DJ PROJECT feat. Andia - ”Retrograd” (versuri, videoclip oficial, new single 2019)

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: DJ PROJECT feat. Andia - Retrograd | Official Video, New Single 2019, New Song, Lyrics



SUBSCRIBE 🌍 Global Records YT:
http://smarturl.it/WeGlobalYTsubscribe
Booking DJ Project:
Marius China | 0723.315.180 | marius.china@sprintmedia.ro
Licensing: licensing@globalrecords.com
Follow DJ Project:
FB: https://www.facebook.com/DJProject.ro/
INSTA: https://instagram.com/djproject.official
Piesa noua 2019: DJ PROJECT featuring Andia - Retrograd | Official Video
Text: Alexandru Pelin
Muzica: Alexandru Pelin, Vlad Lucan, Achi, Gino Manzotti
Producator: Loops Production
Regie: Cristina Poszet & Andra Marta
Edit: @bmabid_
DOP: Alexandru Muresan
(C) & (P) 2019 GlobalRecords / Sprint Media

Lyrics, DJ PROJECT feat. Andia - Retrograd | Versuri

Umbrele de la lumină le privesc pe geam, de jos
Cine ți-a sarit în brațe într-un dans silențios?
A căzut povestea noastră ca Mercur în retrograd
Și nici vântul nu mai bate peste frunzele ce cad.

Hai mimează fericirea,
Căutând naiv iubirea.
Tu ești om în toată firea,
Ea nu-ți vede strălucirea...

Așa cum sunt eu te-am iubit, dar ai uitat ca brațele se strâng
Găsește-ți fericirea, lasă-mă să plâng
Tu ultimă iubire, despre tine cânt
Așa cum sunt…

Așa cum sunt eu te-am iubit, dar ai uitat ca brațele se strâng
Găsește-ți fericirea, lasă-mă să plâng
Tu ultimă iubire, despre tine cânt. Așa cum sunt.

Orizontul meu se pierde, rătăcind în umbra ta
Nu pot să mai trag de mine poate c-am pierdut deja
Nu pot să te strâng în brațe și nu pot nici să te chem
Dansul ăsta e stângaci și noi nu suntem în tandem.

Hai mimează fericirea,
Căutând naiv iubirea.
Tu ești om în toată firea,
Ea nu-ți vede strălucirea...

Așa cum sunt eu te-am iubit, dar ai uitat ca brațele se strâng
Găsește-ți fericirea, lasă-mă să plâng
Tu ultimă iubire, despre tine cânt
Așa cum sunt…

Așa cum sunt eu te-am iubit, dar ai uitat ca brațele se strâng
Găsește-ți fericirea, lasă-mă să plâng
Tu ultimă iubire, despre tine cânt. Așa cum sunt.

by Global Records (YouTube), 10 sept. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu