miercuri, 29 ianuarie 2020

MELODIE NOUĂ: Ioana Ignat - ”Azi”, VERSURI (2020). OFFICIAL AUDIO, NEW SINGLE

VERSURI, MELODIE NOUĂ: Ioana Ignat - AZI | Official Audio, New Single 2020, New Song, Lyrics



Management & Booking: Corneliu Ursache (GreenEye Music) corneliuadrian.ursache@gmail.com
Muzica: Ioana Ignat
Text: Ioana Ignat
Productie: Alexandru Turcu, Ioana Ignat
Mix & Master: Madalin Rosioru (MADS)
P&C MediaPro Music & GreenEye Music

Versuri Ioana Ignat - ”Azi” (lyrics):

Azi ma gandesc la tine mai putin ca alta data,
Eu te-am iubit cum n-a facut-o pe nimeni niciodata.
Nici nu stiu, cand si cum a trecut,
Noi doi ne iubeam atat de mult,
Noi nu credeam ca ar putea ceva sa ne desparta.

Poate n-are cine sa iti spuna,
Nici acum nici intr-o saptamana,
Sa-ti spuna, ai grija si te iubesc,
Eu de acum spun altceva cand ma trezesc.

Azi e ziua in care nu ma las usor,
Azi e ziua in care nu mai plang de dor,
Ziua in care eu te las, te las,
In urma si mai fac un pas.
Azi e ziua in care nu ma las usor,
Azi e ziua in care nu mai plang de dor,
Ziua in care eu te las, te las,
In urma si mai fac un pas.

Azi nu ne ajuta nici un milion de rugaciuni,
Chiar daca impreuna am facut o mie de minuni.
Spune-mi tu, ieri am fi putut sa salvam tot ce am avut,
Azi nu ne ajuta nici un milion de rugaciuni..

Azi e ziua in care nu ma las usor,
Azi e ziua in care nu mai plang de dor,
Ziua in care eu te las, te las,
In urma si mai fac un pas.
Azi e ziua in care nu ma las usor,
Azi e ziua in care nu mai plang de dor,
Ziua in care eu te las, te las,
In urma si mai fac un pas.

Poate n-are cine sa iti spuna,
Nici acum nici intr-o saptamana,
Sa-ti spuna, ai grija si te iubesc,
Eu de acum spun altceva cand ma trezesc.

Azi e ziua in care nu ma las usor,
Azi e ziua in care nu mai plang de dor,
Ziua in care eu te las, te las, in urma si mai fac un pas.
Azi e ziua in care nu ma las usor,
Azi e ziua in care nu mai plang de dor,
Ziua in care eu te las, te las, in urma si mai fac un pas.

by Ioana Ignat (YouTube), 27 ian. 2020

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Otilia feat. Lary Over - ”Origami” (2020), VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu