duminică, 26 aprilie 2020

MELODIE NOUĂ: Mark Stam - ”Privirea ta” (Official Audio). VERSURI, NEW SINGLE 2020

MELODIE NOUĂ, VERSURI: Mark Stam - Privirea Ta (Official Audio) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Audio oficial cu Mark Stam interpretand single-ul "PRIVIREA TA". (C) & (P) 2020 Global Records / Spoiala Brothers
Label: Spoiala Brothers / Global Records
Booking Mark Stam:
Booking international / Romania: booking@globalrecords.com
Booking Rep. Moldova: bookingspoialabrothers@gmail.com
Muzica: Mark Stam, Mihai Alexandru Bogdan (Quick).
Text: Mark Stam.
Productie: Mihai Alexandru Bogdan (Quick).
Mix/Mastering: Mihai Alexandru Bogdan (Quick).
Artwork by Demian Cristian
Photo by Dan Beleiu
Mark Stam Online:
Instagram: http://instagram.com/markstam_official
Facebook: http://facebook.com/markstamofficial

Versuri:

Strofa 1.

Trăiești pentru ea,
Strângi la doi,
În pieptul tău,
Mii de vise,

Prezentul ei,
E-n trecut,
E ascuns,
În culise.

Pre.
Nopțile, ce le-am servit la doi,
N-am făcut parte din ele,
Cât ele din noi

Ref.

Privirea ta,
Lasă doar arsuri pe pielea mea,
Tu spune-mi cum de am ajuns asa,
Doi stranieri ce își vor cauta
Culorile-n privirea altora.

Strofa 2.
Lași în urma,
Suflete rupte,
Ca frunze căzute.
Ții la spate,
Rănile vechi,
Aripi legate.

Pre.
Nopțile, ce le-am servit la doi,
N-am făcut parte din ele, cât ele din noi

Ref.

Privirea ta,
Lasă doar arsuri pe pielea mea,
Tu spune-mi cum de am ajuns asa,
Doi stranieri ce își vor cauta
Culorile-n privirea altora.

by Mark Stam Official (YouTube), 24 apr. 2020

2 comentarii: