miercuri, 23 decembrie 2020

MELODIE NOUĂ: Pepe – ”M-am jurat” (2020). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

2020 Pepe M-am jurat melodie noua pepe m-am jurat (piesa noua 2020, videoclip oficial, new single, 2020 new video)
Pepe – M-am jurat (piesa noua 2020, videoclip oficial, new single, 2020 new video)

Pepe a lansat ”M-am jurat”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul său de YouTube duminică, 20 decembrie 2020. Piesa ”M-am jurat” (Pepe) este compusă de Mihalache Ştefan (Connect-R), fiind produsă și orchestrată de Omar Secada Dihigo (Mandinga) pentru Pepe Latin Music. Înregistrările au avut loc la Rappin’On Production, iar Alex Truță s-a ocupat de mixaj și masterizare audio. 
Regia videoclipului noului single ”M-am jurat” (Pepe) îi aparține lui Dan Petcan. 
Pe canalul oficial de YouTube al lui Pepe, găsiți și textul cântecului ”M-am jurat”. Enjoy! 🙂 

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Pepe – M-am jurat (Official Video) 2020 NEW SINGLE, NEW SONG

 

Editor: Pepe Latin Music. Producţie: Pepe Latin Music. By Pepe (YouTube), 20 dec. 2020

Sursa: cristirou.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu