marți, 23 martie 2021

ELENA GHEORGHE - Yarnana Yarnane (2021). MELODIE NOUĂ, VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL

VIDEOCLIP NOU 2021, MELODIE NOUĂ ARMÂNEASCĂ: ELENA GHEORGHE - Yarnana Yarnane (Official Video) 2021 NEW SINGLE, NEW SONG

 

Versuri: Elena Gheorghe - Yarnana Yarnane | Videoclip oficial 
Booking: Cornel Ene | 0729662163
Text: Elena Gheorghe 
Muzica: preluare din folclorul albanez 
Concept: Elena Gheorghe 
Band: Dani Peanci, Andrei Crutu, Cristi Zica,Andrei Ganea, George Trif, Decebal Constantin, Kiba Dachi 
Video : Alexandru Muresanu NGM

Versuri: 

Yarnana yarnane 
Inima nj-dzâtsi "oh, lele"! 
Yarnana yarnane 
Yarnana more, oh, lele! 
Lea dado vini oara 
Sâ-nj mi andregū 
Lea dado vini oara 
Cu gionlji a meu ta s-negū 
Nu plândzi tora lea dado 
Sh-nu-nj dzâ tsiva 
Nâ vreari mari iasti 
Tu inima a mea 
Ai more s-cântămū tora 
S-gioacâ sh-featili 
S-andreagâ moi perlu 
Cu lilicili. Eali si s-hârseascâ 
Câ nj-aflaiū tihea 
Lea dado va mi ducū 
La casa a mea.

by ELENA (YouTube), 23 mar. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu