vineri, 24 februarie 2023

Jukebox – ”Împreună Mereu” (2023). MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Jukebox Impreuna Mereu melodie noua trupa jukebox de dragobete jukebox (piesa noua 2023, videoclip, new single 2023, new song, new video)
Jukebox – Impreuna Mereu (piesa noua 2023, videoclip, new single 2023, new song, new video)

Formația Jukebox a lansat ”Împreună Mereu”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, un dar de Dragobete, pe YouTube joi, 23 februarie 2023. 
Piesa ”Împreună Mereu” (Jukebox) este compusă de Razvan Sofronescu și Oana Marinescu pe versurile scrise de Oana Marinescu. 
Regia videoclipului noului single ”Împreună Mereu” (Jukebox) îi aparține lui Andrei Apostol. Protagoniștii clipului melodiei ”Împreună Mereu” (Jukebox) sunt actrița Gabriela Marin și alpinistul Radu Turta.
„Ne-am dorit o piesă ca o declarație de dragoste pentru că toți avem alături persoane cărora dorim să le spunem și să le arătăm cât de mult le iubim și ne bucură enorm faptul că sunt parte din viața noastră. Promovăm în clip și locurile faine din România, altele decât cele de pe Valea Prahovei”, a spus Alex Vasilache, solistul trupei Jukebox, la lansarea noului cântec.
„A fost o bucurie să joc în clipul piesei «Împreună mereu». Am avut două zile de filmare prin țară care au trecut ca vântul și ca gândul pentru că ne-am și distrat. Încă mai fredonez melodia, este genul de piesă care îți ajunge direct în suflet. Sunt versuri în care te regăseșți cu ușurință. Pot doar să sper că am reușit să transmit prin povestea noastră toată gama de emoții pe care am simțit-o atunci când am ascultat-o”, a declarat actrița Gabriela Marin.
Razvan Sofronescu a produs noul single ”Împreună Mereu” (Jukebox) pentru Jukebox Music Production. 
Pe canalul oficial de YouTube al trupei Jukebox, găsiți și versurile cântecului ”Împreună Mereu”. 
Vizionare și audiție plăcute! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Jukebox – Impreuna Mereu | Official Video, 2023 NEW SINGLE, NEW SONG


by Jukebox (YouTube), 23 februarie 2023 

Sursa: cristirou.wordpress.com

15 comentarii:

  1. wow, o piesa de suflet! MINUNATA declaratie de dragoste! O sa ascult aceasta melodie toata ziua, ca tot e Dragobete! Multumesc pentru recomandare, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen! Ma bucur ca ti-a placut noua melodie! O zi frumoasa! :)

      Ștergere
  2. o sa preiau videoclipul pe FB... mi-ai inseninat ziua cu aceasta melodie :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua piesa a trupei Jukebox! :)

      Ștergere
  3. În tot timpul găsesc la tine melodii frumoase, noutăți 👍❤️
    Îți doresc o primăvară minunată 👍

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi, esti sanatos? Toate bune?
    Am trecut pe aici, sa vad ce mai faci...

    RăspundețiȘtergere
  5. O melodie chiar frumoasa! Multumesc pentru auditie, Cristi!
    Un weekend minunat! Paste fericit cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a plăcut mult, mult, mult ! Totul, inclusiv imaginile promovate !
    Mulțumesc frumos pentru audierea acestei melodii ce mă face să visez și la ceva frumos (poate prea romantic...?!) ❤️
    Muktă sănătate 👍

    RăspundețiȘtergere