vineri, 23 martie 2012

Cuvinte-cheie (Keywords) - 3. Cu ajutorul lui Google...

Am făcut astăzi o selecţie a cuvintelor-cheie incluse în statistici pentru a vedea cum "au aterizat" pe blogul meu unii internauţi.

1. poze amuzante gigele tu esti ma. Am postat azi imaginea din nou! :)

2. imagini de 1 aprilie. Numai o imagine am pe blog cu 1 aprilie, nu fi dezamăgit(ă)!

3. top 10 cele mai bune fotografiiAici le găsiţi! :)

4. animale si plant simbol. Chiar nu-mi dau seama ce-ai căutat... Avatare?

5. catei simpatici poze. Ai nimerit bine! :)

6. corbul şi vulpeaAici sunt protagoniştii! :)

7. cultivarea plantelor pe verticala. Nu mai vor nici plantele pe orizontală...

8. torturi deosebite. Chiar că sunt deosebite!

9. youtube emisuni acasa la noroc cu ala tarlapan. Unde dai şi unde crapă! Sper că ţi-au plăcut epigramele lui Efim Tarlapan.

10. cascatul concentrare. O fi vreo tehnică nouă de relaxare...

Alte cuvinte-cheie găsiţi AICI şi AICI.


28 de comentarii:

  1. Ai facut o selectie superba, Cristi, iar raspunsurile tale sunt grozave, sunt cireasa de pe tort! M-am amuzat copios. Iar pentru prima alegere, raspunzand cu o imagine nemaipomenit de hazlie.
    Ce mai, mi-ai inveselit dimineata si iti multumesc mult.

    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place postarea, Stefania. O zi buna! :)

      Ștergere
  2. Sa stii ca si eu ma uit destul de des sa vad cum ajunge lumea la mine, si uneori ma amuz copios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: Pai n-ai cum sa nu te amuzi cand vezi cautarile Google... :)

      Ștergere
  3. M-au facut sa zambesc! :)
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. se preconizeaza un nou curent cu sintagmele astea.

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) Gigele, tu esti ma?
    Asta a fost bestiala!
    Weekend cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. uite ca eu nu am avut curiozitatea asta...dar voi incerca :)

    haios tare..."gigel":))
    tare mi-e teama ca l-am papat azi dimineata :))

    RăspundețiȘtergere
  7. la mine mai nou se ajunge într-o veselie cautandu-se...desene porci :) . ce-i drept, am avut acum o vesnicie o postare cu un porc desenat, dar totuşi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristi, tu ai postat o poză cu unii pe motocicletă, iar cel din spate ținea de mâner un cărucior de copil ? Vreau să-i pun linkul și nu reușesc să o găsesc... :(

    RăspundețiȘtergere
  9. E clar , Cristi , româna se transformă , suntem martorii direcţi :))

    O zi veselă !

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Cristi!
    Super tare poza!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta cuGigele e tare faina!! Cred ca, cei care au cautat asemenea poze au fost "chickenii brothersi" ai lui Gigel, mai mari ori mai mici, care auzisera caa ajuns vedeta pe internet

    RăspundețiȘtergere
  12. aia cu gigele pe mine ma intristeaza:)

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ziua!
    ati fi deacord cu un schimb de link? cu speranta ca raspunsul va fi afirmativ mi-am permis sa va adaug in blogroll.
    http://pasescurte.blogspot.com/ (adresa blogului)

    RăspundețiȘtergere