luni, 23 aprilie 2012

FOTO Blogging

Aproape vară

Foto: Alex Mazilu

Relaxare

Foto: Alex Mazilu

Prietenie

Foto: Mircea Florescu

Atenţie

Foto: Mircea Florescu

Detalii

Foto: Ana-Maria Anghelescu

Expoziţie

Foto: Puzzled

Poveste de la apus

Foto: Puzzled

Monday Seven a început la MWB.

38 de comentarii:

  1. Foarte frumoase alegeri Cristi!
    O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehee.. ce animalutze haioase!!! :D Sugestive imagini, precum si cuvintele care le descriu! :D O zi frumoasa, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele cu flori imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac detaliile foarte mult! zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  5. prima si a doua mi-au placut foarte mult:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Saptamana excelenta iti doresc! Multumesc pt ca m-ai inclus in rubrica :)

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasa selectie ai facut...florile sunt deosebite :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Cristi!
    Frumoase poze ai ales!
    O săptămână minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate sunt, care mai de care, mai frumoasa si mai reusita. Placuta selectie ai reusit! O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Din nou ai facut o alegere de exceptie, Cristi. Mie absolut toate imi plac, in egala masura! Fiecare din ea include o poveste.

    O seara frumoasa si-o noua saptamana plina de reusite si bucurii iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Prima imagine cu aproape vară, m-a năucit. Nu-mi vine să cred că mai e o lună şi vine vara! :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase toate! Dar "Relaxare" este preferata mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. minunat:) îmi place prima,cu florile, şi poza şi titlul îmi amintesc că am scăpat de o iarnă fioroasă...

    RăspundețiȘtergere
  14. Impresionant! imagini care chiar fac cât o mie de cuvinte fiecare!
    O seară plăcută

    RăspundețiȘtergere
  15. "Relaxare" "Prietenie" si "Atentie" sunt mult prea simpatice:x
    O saptamana cat mai frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumoase poze ai ales! Imi place contrastul la poza cu catelul negru si bot alb .Si el e un catel frumos :).

    RăspundețiȘtergere
  17. Fiecare fotografie e fermecatoare. De regula aleg din selectia ta de la Monday Seven una-doua poze care imi plac cel mai mult. De data asta mi-a fost foarte greu. Si ca sa nu supar nici un caine si nici o pisica, si sa nu le supar nici pe flori, fiindca toate sunt adorabile, azi aleg povestea de la apus ! O poza romantica 100% !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca accesezi linkul o sa descoperi mai multe povesti, Zina! :)

      Ștergere
  18. Pisicile sunt geniale, da' cred ca nu-i de mirare ca le aleg pe ele ca favorite... :))
    Zi cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  19. Colorat, relaxat si fericit... asa e Monday-ul tau! Sa ai o saptamana asemanatoare :)

    RăspundețiȘtergere