duminică, 29 aprilie 2012

Vara la ţară

Mircea Baniciu - Vara la ţară






Life in Pictures a început la Costin.

33 de comentarii:

  1. Superba alegerea ta, Cristi! Melodia imi place foarte mult, iar imaginea e tare amuzanta!
    O duminica minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce drag mi-a fost sa o reascult...multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Cristi!
    Superbă melodia,îmi place mult!
    Poza este haioasă!
    O duminică cât mai plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a facut placere sa reascult melodia!
    O duminică plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  5. Te salut Cristi !
    Frumoase amintiri!

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasa melodia ...ador toate melodiile lui

    RăspundețiȘtergere
  7. Miao, presupun că... doamnele din imagine se uită după un motan, aşa că-mi permit să le fac eu cu mâna! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Super, Cristi !!!
    Melodia este foarte faină și fotografia e mare :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Azi a fost cald ca intr-o zi de vara, iar melodia se potriveste cu vremea si cu vacanta scurta din acest sfarsit de saptamana.Cam prea cald pentru luna mai...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha, ce mult as vrea si eu ca locuinta mea de vara sa fie undeva la tara! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristi, versurile melodiei, deşi le ştiu pe dinafara, imi face plăcere să le reascult in orice ocazie, iar vacile aşa m-au amuzat încât le-am făcut câteva rime. Sper că-ţi voi aduce un zâmbet!

    Două vaci bine dispuse
    Dar cu tinereţi apuse
    Stau la bârfă lângă gard
    Despre un viţel bastard!

    -După ce că este vacă,
    Mă-sa mai e şi bălţată...
    - Şi ta-su e sigur bou,
    Dar e mare nătărău.

    Dar o cioară ce zbura
    L-ea strigat de sus aşa:
    Vaci aţi fost şi vaci rămâneţi
    Altceva, mai ştiţi să spuneţi?

    RăspundețiȘtergere
  12. Te rog anulează dublura comentariului. Lasă pe cel in care sunt liniile de dialog. Scuze si multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. Se potriveste cu vremea. :) Imaginea e haioasa rau!

    RăspundețiȘtergere