joi, 3 noiembrie 2016

PIESĂ NOUĂ: Ellie White - "Mintea mea" (2016). VIDEOCLIP NOU, MELODIE OFICIALĂ

2016 Ellie White Mintea Mea melodie noua Ellie White Mintea Mea piesa noua videoclip Ellie White Mintea Mea single noul cantec Ellie White Mintea Mea ultima melodie a lui Ellie White Mintea Mea cea mai noua piesa Ellie White Mintea Mea noul hit 2016 Ellie White Mintea Mea 2016 noul single ultimul hit ellie white melodii noi Ellie White Mintea Mea official video youtube
Ellie White - Mintea Mea (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016)/ Foto Facebook Ellie White/ Photo by Alexandra Dumitrescu

Ellie White a lansat o nouă melodie, "Mintea mea", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 2 noiembrie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "Mintea mea" este produsă de Famous Production pentru Cat Music Romania. Muzica şi versurile noului single sunt create de Sandor Biro, compozitorul hitului "Ce are ea", interpretat de către Delia Matache.
Regia videoclipului, care a fost filmat la Domeniul Manasia din județul Ialomița, îi aparţine lui Alex Ceauşu. Actorul Denis Ştefan împreună cu dansatorii Gabriela Dragomir şi Mihai Petrini sunt protagonişti alături de Ellie White.
În afară de cariera solo, Elena Băltăgan, Ellie White pe numele scenic, a făcut parte din grupul de muzică dance DJ Project din anul 2003 până în anul 2009.
Vizionare plăcută!

Ellie White - Mintea Mea (Official Video) New Single 2016



Ellie White - Mintea Mea (Official Video, New Song 2016) by Cat Music
Muzica si text: Sandor Biro
Orchestratie: Sandor Biro, Alin Ilies
by Cat Music (YouTube), 2 nov. 2016

Sursa foto (Picture Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Ellie White - Mintea Mea (videoclip nou, piesa oficiala, new single 2016): Ellie White (Facebook) - www.facebook.com/EllieWhiteMusic/ Photo by Alexandra Dumitrescu/.

Un comentariu:

  1. Ellie White a scos un nou hit cu noua melodie Mintea mea !! Super! Videoclipul noului cantec e superb la fel ca noul single din 2016 !!

    RăspundețiȘtergere