duminică, 20 noiembrie 2016

Te cunosc de undeva!: Pepe şi Maria Buză "se transformă" în Maria Cârneci şi Adrian Enache - "Ţiganca mea vinde cercei" (Sezonul 10, VIDEO NOU, 19 noiembrie 2016)

te cunosc de undeva Pepe si Maria Buza Maria Carneci si Adrian Enache Ţiganca mea vinde cercei editia 11 Sezonul 10, VIDEO NOU, 19.11.2016 tcdu maria buza si pepe te cunosc de undeva 19 noiembrie 2016 editia 11 youtube video nou antena 1 Pepe si Maria Buza (Maria Cârneci si Adrian Enache) - Ţiganca mea vinde cercei
Pepe si Maria Buza (Maria Cârneci si Adrian Enache) - Ţiganca mea vinde cercei (Antena 1, video nou, 19.11.2016, editia 11)/ Foto Facebook Te cunosc de undeva

Pepe şi Maria Buză "s-au transformat" în Maria Cârneci şi Adrian Enache în a 11-a ediţie din sezonul 10 de la emisiunea "Te cunosc de undeva!". Cei doi îndrăgiţi artişti au cântat melodia "Ţiganca mea vinde cercei" în show-ul de televiziune difuzat de Antena 1 sâmbătă seară, 19 noiembrie 2016.
Vizionare plăcută!

Maria Buză şi Pepe se transformă în Maria Cârneci si Adrian Enache - "Ţiganca mea vinde cercei" (New Video 2016)



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: http://goo.gl/fQnIoj. Maria Cârneci şi Adrian Enache sunt personajele pe care îi interpretează Pepe şi Maria, în cadrul celei de-a XI-a ediţii a sezonului X de la "Te cunosc de undeva!". Pepe si Maria i-au lăsat mască pe toți, alături de Taraful Silvian Voicu: https://goo.gl/TJ5vaY , Te cunosc de undeva!, Antena 1, 19-11-2016.
by Te Cunosc De Undeva (YouTube), 19 noiembrie 2016

Culise: Maria Buză şi Pepe se pregătesc să devină Maria Cârneci si Adrian Enache



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: http://goo.gl/fQnIoj. Maria Cârneci şi Adrian Enache sunt personajele pe care îi interpretează Pepe şi Maria, în cadrul celei de-a XI-a ediţii a sezonului X de la "Te cunosc de undeva!"., Te cunosc de undeva!, Antena 1, 19-11-2016
by Te Cunosc De Undeva (YouTube), 19 noiembrie 2016

Sursa foto (Photo Courtesy): Te cunosc de undeva (Facebook) - www.facebook.com/tecunoscdeundeva/.

Click pe link daca vrei sa vezi si Adrian Enache - "I Believe" (melodie nouă, videoclip oficial, new single, 2016)!

Un comentariu:

  1. Pepe şi Maria Buză au cântat aproape la fel de bine ca Maria Cârneci şi Adrian Enache piesa Ţiganca mea vinde cercei.

    RăspundețiȘtergere