joi, 19 ianuarie 2017

MELODIE NOUĂ: Andreea Bălan - "Sens unic" (2017). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL, PIESĂ ORIGINALĂ

2017 Andreea Balan Sens unic melodie noua Andreea Balan Sens unic official video youtube piesa noua Andreea Balan Sens unic videoclip noul single Andreea Balan Sens unic cea mai noua melodie ultimul hit Andreea Balan Sens unic andreea balan melodii noi 2017 youtube roton music tv 2017 new single andreea balan ultimul cantec noul videoclip Andreea Balan Sens unic cea mai recenta melodie Andreea Balan Sens unic
Andreea Balan - Sens unic (piesa noua, videoclip oficial, new single 2017, new song)/ Foto Facebook Andreea Balan Official/ Photo by Edward Aninaru

Andreea Bălan a lansat o nouă melodie, "Sens unic", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 18 ianuarie 2017, pe YouTube. Piesa "Sens unic" este produsă de Kazibo Music pentru Roton Music Romania. Muzica şi versurile noului single au fost compuse de Alexandru Ioan Pelin şi Ovidiu Baciu, Naguale pe numele scenic.
Regia videoclipului piesei "Sens unic" îi aparţine lui Edward Aninaru, fotograf român celebru stabilit în S.U.A. Filmările au avut loc pe o plajă părăsită, lângă Los Angeles.
"Mi-am promis ca nu voi mai canta piese care sunt facute pentru radio sau TV. Voi canta numai piese care ma reprezinta. Si desi sunt fericita in viata personala acum, ma regasesc de multe ori in balade si piese cu versuri profunde, un pic mai melancolice si sensibile. Muzica altora are rol de a vindeca pentru mine. Am descoperit ca si muzica mea ma poate vindeca si ma poate ajuta sa inchid anumite capitole si sa fac pace cu trecutul pentru totdeauna. Asa cum stiu ca va ajuta si pe voi melodiile mele de multe ori, asa cum foarte multi dintre voi mi-ati scris pe Facebook sau pe YouTube, asa cum a fost si cu «Rece» si «Uita-ma».
«Sens Unic» inchide trilogia asta de trei piese de despartire si urmeaza cumva stadiile prin care trecem cand ne vindecam dar deschide drumul meu catre a canta numai ce ma reprezinta. Nu ma mai intereseaza trendurile muzicale, ma intereseaza emotia si povestea pe care o spune ceea ce cant. Ma intereseaza ce transmite si ce ajunge la voi, ce simtiti voi si cum va ajuta, cum va schimba in vreun fel. Sper sa va placa, sa va regasiti si sa fim impreuna in experienta pe care o voi crea de acum inainte. Am lucrat in ultimele luni sa schimbam intreg showul si va avea o structura noua, special si un nume pe care l-am tinut secret de cateva luni. Il voi dezvalui la inceputul lunii martie." este o parte din mesajul transmis fanilor pe Facebook de Andreea Bălan cu o zi înaintea lansării piesei "Sens unic".
"Dragii mei, noul meu single e aici! Sper sa va inspire si sa treceti mai usor peste lucrurile neplacute din viata! Mergem inainte indiferent de ceea ce se intampla, e #SensUnic!", a scris Andreea Bălan pe pagina sa oficială de Facebook miercuri cu ocazia lansării noului single.
Vizionare plăcută!

Andreea Balan - Sens unic (Official Video) New Single 2017 by Kazibo Music



Regizor: Edward Aninaru
DOP & Edit: Jake Southland
Locatie: Los Angeles - Salt Dry Sea
Muzica: Alexandru Ioan Pelin, Ovidiu Baciu
Text: Alexandru Ioan Pelin, Ovidiu Baciu
Orchestratie: Andrei Eduard Platon
Editor: Roton Music Publishing, Kazibo
© & (P) 2017 ROTON MUSIC
by RotonMusicTV (YouTube), 18 ian. 2017

Sursa foto (Picture Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Andreea Balan - Sens unic (piesa noua 2017, videoclip oficial, new single 2017, new song): Andreea Balan (Facebook) - www.facebook.com/AndreeaBalan/ Photo by Edward Aninaru/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu