joi, 19 ianuarie 2017

Nadir - "Te strig" (piesă nouă, single oficial, audio, 2017)

Nadir a lansat oficial o nouă melodie, "Te strig", pe canalul de YouTube Cat Music miercuri, 18 ianuarie 2017. Piesa "Te strig" este produsă de studioul On Music pentru Cat Music Romania şi Famous Production. Muzica a fost compusă de Petrică Lefter, Pitt Leffer pe numele scenic, şi Eberhard Cristian, iar versurile noului single au fost scrise de Ana Maria Căciulă.
"#TeStrig, noul meu single este aici! Am simtit ca piesa aceasta mi se potriveste din primul moment in care am ascultat-o. Imi plac mult piesele cu emotie, care transmit un mesaj, iar «Te strig» este exact genul acesta de piesa. Sper sa va placa si voua si daca da, dati share, comentati, dati de veste!", a scris Nadir Tamuz Augustin pe pagina sa oficială de Facebook ieri cu ocazia lansării noului cântec.
Audiţie plăcută!

Nadir - Te strig (Official Single) New Song 2017



Nadir - Te strig (Official Single, Audio, New Song 2017) by Cat Music & Famous Production
Music: Petrica Lefter, Eberhard Cristian
Lyrics: Ana Maria Caciula
Producer: Eberhard Cristian
Guitar: Marius Draghici
Mix/Master: On Music
Realizat in studioul On Music pentru Cat Music
Artwork: Massy
by Cat Music (YouTube), 18 ian. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu