sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Ioana Ignat feat. Damian Drăghici - "Dor de iarnă" (melodie nouă, versuri, piesă oficială, audio, 2017)

Ioana Ignat şi Damian Drăghici au lansat varianta de studio pentru noua melodie "Dor de iarnă" pe YouTube miercuri, 11 ianuarie 2017. Ioana Ignat a lansat oficial piesa "Dor de iarnă" în cadrul U TV Live Sessions Christmas Edition pe 22 decembrie 2016. Muzica şi versurile noului cântec au fost compuse de Ioana Ignat, iar piesa a fost produsă de GreenEye Music pentru Universal Music România.
În curând, Ioana Ignat va lansa noul single "Mă dezîndrăgostesc". Audiţie plăcută!

Ioana Ignat feat. Damian Draghici - Dor de iarna (Official Audio) New Single 2017



Ioana Ignat featuring Damian Draghici - Dor de iarna (piesa noua 2017, official audio)
P&C Universal Music Romania
Muzica si versuri: Ioana Ignat
Produced by GreenEye Music
Live drums: Gabriel Dragan
Live guitar: Alex Gavril (Oaie)
Piano: Mirela Ursache
Bass Guitar: Robert Ursache

Versuri/Lyrics Ioana Ignat feat. Damian Draghici - Dor de iarna:

Se frange timpul si cad fulgii mari usor zburand
Eu inca sunt aici, nu plec, n-am nici un gand
Astept sa vii, sa-ti spun ceea ce simt
Iar tu la randul tau sa-mi spui ca m-ai iubit

Refren
Fulgi de zapada, usor sa cada
Sa-mi faca inima sa nu mai arda
Sa vina iarna, sa ma adoarma
Sa ingroape dorul ce ma omoara

Dorul ma apasa si simt cum inghet in lipsa ta
Eu inca sper sa vii, inapoi eu sa te pot avea
Astept sa vii, sa-ti spun ceea ce simt
Iar tu la randul tau sa-mi spui ca m-ai iubit

Refren
Fulgi de zapada, usor sa cada
Sa-mi faca inima sa nu mai arda
Sa vina iarna, sa ma adoarma
Sa ingroape dorul ce ma omoara

by Ioana Ignat (YouTube), 11 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu