duminică, 29 ianuarie 2017

"Ce să faci când cineva fură articole de pe blogul tău" (Florin Roşoga)

ce sa faci cand cineva fura articole de pe blogul tau plagiarism prin metoda copy-paste postari copiate furate de pe blogurile si site-urile noastre

Am descoperit ieri pe un site 17 articole publicate care au fost copiate de pe blogul meu integral. Am căutat pe Google ce trebuie să faci în asemenea situaţii.
Există un articol pe blogul lui Florin Roşoga, foarte bine documentat şi interesant, care ne arată cum să procedăm în cazurile în care cineva se foloseşte fără scrupule de munca noastră din mediul online.
Când găsiţi postări furate prin metoda copy-paste de pe site-urile sau blogurile dumneavostră şi nu ştiţi cum să acţionaţi, trebuie să citiţi sfaturile lui Florin Roşoga scrise aici: Ce Să Faci Când Cineva Fură Articole De Pe Blogul Tău.
Spor la blogăreală! 😃

Sursa foto (Photo Courtesy) - Keep It Original, Don't Copy!: www.beingdevika.blogspot.ro/2014/03/the-copy-cat-syndrome.html

10 comentarii:

  1. Am citit si eu ceva de Florin Rosoga. Mi se pare foarte pragmatic si inspirational in ceea ce face.
    Interesant si complet articolul.
    O duminica placuta, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmaresc de mult timp blogul lui Florin Rosoga. Are un stil de scris foarte clar, pe intelesul cititorilor din toate categoriile sociale.
      Articolul scris de Florn Rosoga despre furtul de articole de pe site-uri si bloguri prin metoda copy-paste, fara acordul autorului, este intr-adevar complet, foarte bine pus la punct.
      O zi faina, Suzana! :)

      Ștergere
  2. îţi doresc o duminică plăcută, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Se numeste furt cand redifuzezi un articol specificand a cui propietate este? Cred ca nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Articolele mele au fost copiate fara mentionarea autorului sau blogului.

      Preluarea integrala a articolelor se poate face numai cu acordul autorului.

      Ștergere
  4. merci Cristi... despre articolele luate, nici nu stiu ce sa mai zic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Florin Rosoga explica foarte clar in articolul lui ce sa facem in cazul in care sunt copiate (plagiate) postarile de pe blogurile noastre. :)

      Ștergere