joi, 19 ianuarie 2017

MELODIE NOUĂ: Jazzy Jo - "Îmi caut bărbatul" (2017). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Jazzy Jo a lansat o nouă melodie, "Îmi caut bărbatul", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 18 ianuarie 2017, pe YouTube. Piesa "Îmi caut bărbatul" se află pe coloana sonoră a filmului românesc de succes "Selfie 69" (2016), regizat de Cristina Iacob.
Muzica a fost compusă de Șerban Cazan, Vlad Popescu şi Ioana Sihota, iar versurile noului single au fost scrise de Ioana Sihota şi Theea Miculescu. Cântecul este produs în studiourile HaHaHa Production şi lansat alături de Cat Music Romania. Regia videoclipului piesei "Îmi caut bărbatul" îi aparţine Cristinei Iacob.
"«Îmi caut bărbatul» este cea mai sinceră și directă piesă a mea, despre iubirea vieții mele, a trezirii mele la realitate și acceptarea dorințelor negate atâta vreme. Este un manifest pentru abandonarea totală în emoțiile pe care le trăim și bucuria cu care ar trebui să experimentăm ce ne oferă Providența. Cea mai mare avere a omului este timpul. Așa că să oferim sufletului timpul necesar să trăiască, să lăsăm așteptările și să ne bucurăm de călătorie", a spus Jazzy Jo despre noul single, potrivit site-ului oficial www.hahahaproduction.com.
Vizionare plăcută!

Jazzy Jo - Imi caut barbatul [Official Video HD] New Single 2017



Imi caut barbatul - Jazzy Jo [Official Video HD] New Song 2017
„Imi caut barbatul”, noul single Jazzy Jo, este o piesa compusa si produsa in studiourile HaHaHa Production.
HaHaHa Production ®/Cat Music:
Artist interpret: Jazzy Jo
Muzica: Șerban Cazan, Vlad Popescu, Ioana Sihota
Text: Ioana Sihota, Theea Miculescu
Regie: Cristina Iacob

Lyrics/Versuri Jazzy Jo - Imi caut barbatul (piesa noua 2017):

Nu ma privi cu ochii aia ca nu stii ce-mi faci.
Nu te opri, cu mana ta-n mana mea ma desfac.
Nu, nu mai sta, desi asta e tot ce as vrea,
Stiu, nu esti bun, dar nu pot decat sa ma supun.

Imi caut barbatul, il caut in altul
Si tot ce am e portretul-robot dupa care se ia mereu inima.
Imi caut barbatul, te caut in altul
Si tot ce am e portretul-robot dupa care se ia mereu inima.

Cand ma privesti, imi dau seama ca stii ce gandesc.
Nu te opresti, si ma sperie ce mult te doresc.
Nu vreau sa stai, ca iar o sa te las sa ma ai,
Ce pot sa fac, de prudenta-ncep sa ma dezbrac.

Imi caut barbatul, il caut in altul
Si tot ce am e portretul-robot dupa care se ia mereu inima.
Imi caut barbatul, te caut in altul
Si tot ce am e portretul-robot dupa care se ia mereu inima.

Tu si eu iar pe podea, da
Pielea mea pe pielea ta, si
Sa respir nu mai apuc
Unde ma termin eu...? Si-unde-ncepi tu?

Imi caut barbatul, il caut in altul
Si tot ce am e portretul-robot dupa care se ia mereu inima.
Imi caut barbatul, te caut in altul
Si tot ce am e portretul-robot dupa care se ia mereu inima.

by HaHaHa Production (YouTube), 18 ian. 2017

Detalii gasiti pe www.hahahaproduction.com/news/imi-caut-barbatul-cea-mai-noua-piesa-semnata-jazzy-jo/.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos, Cristi! Mulțumiri pentru postare și efortul tău constant de a ne ține”în priză” cu toate noutățile muzicale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult si eu, Nelu! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata in 2017 de Jazzy Jo - "Îmi caut bărbatul"! :)

      Ștergere