duminică, 4 februarie 2018

F. Charm - ”Amor amar” (melodie nouă 2018). VERSURI, AUDIO, PIESĂ ORIGINALĂ DE PE ALBUMUL ”GRĂDINA CU SPINI” - F. CHARM

Rapperul F. Charm a lansat o melodie nouă, ”Amor amar”, în format audio pe canalul oficial de YouTube F.CHARM duminică, 4 februarie 2018. Piesa nouă ”Amor amar” (F. Charm) este compusă de F. Charm. Cântecul ”Amor amar” (F. Charm) se află pe noul album ”Grădina cu spini” (2018) al lui F. Charm. Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: F. Charm - Amor amar (Official Audio) NEW SONG 2018, NEW MUSIC



Albumul “Gradina cu spini” va fi disponibil atat in magazinele online de specialitate cat si in format fizic (CD) pe shop: http://www.fcharmshop.ro/ incepand cu data de 7 februarie.
Concerte & Management: Florin Nedelcu: 0721 929 622
F.Charm : https://www.facebook.com/fcharm/
Instagram : @f.c.h.a.r.m
Instrumental : F.Charm
Producție adițională: Narayan
Mix : F.Charm
Mastering : Bunicu Magic
Concept Vizual: F.Charm, Daniel Cristea, Budulan Alexandru, Andrei Rotaru
Art Director & Vfx: Daniel Cristea
https://www.facebook.com/comsone
www.droptop.ro

Lyrics/Versuri F. Charm - Amor amar:

Refren:

Cerul plange, este gri
Oh amor amar
Ochii mei, doua colivii
Ce amor amar
Cerul plange, este gri
Oh amor amar
Te-ai schimbat, eu te astept
Sa fii dulce iar

Strofa 1:

E-ametitor, ca-n stomac eu am un gol
Parfumul tau a ramas in dormitor
N-am somn, nu dorm,
Ca nu mai am vise
De unde pleaca valul acolo se intoarce
In cazul nostru pana si speranta tace
N-am somn, nu dorm,
Ca nu mai am vise
Si vad ca noaptea ma deprima
Noi straluceam mai ceva decat Capela Sixtina
Acum sangele mi-a inghetat ca stau sub ghilotina
Si-amorul asta e calaul ce vrea linistea mea
S-o ia sa o jupoaie-n ploaie sa raman fara ea
Ca fulgere ma trasnesc da nu ma misca nici nu clipesc
Si nimeni nu intelege ce se petrece nu ma citesc
Si-o ultima dorinta doar o data (doar o data)
Mai suna-ma doar un 1 minut decat niciodata

Refren:

Cerul plange, este gri
Oh amor amar
Ochii mei, doua colivii
Ce amor amar
Cerul plange, este gri
Oh amor amar
Te-ai schimbat, eu te astept
Sa fii dulce iar

Strofa 2:

Am facut greseli, dar nici tu nu esti sfanta
Ai plecat si-ai lasat o rana-adanca
Cui pe cui se scoate, o sa te loveasca poate
Alta drama inzecit si-ai sa le platesti pe toate
Nu ca ti-as dori vreun rau, el vine de la sine
Karma te loveste nu te-ascunde in multime
Sparg pahare-n casa, ghinionul nu se spage
Parca tot vine spre mine ca un roi de bumerange
In noapte-n plina strada
Alerg spre nicaieri fara ca nimeni sa ma vada
Ud pana la piele nu vad am in ochi siroaie
Unde-i adapostul meu ce ma ferea de ploaie?

Refren:

Cerul plange, este gri
Oh amor amar
Ochii mei, doua colivii
Ce amor amar
Cerul plange, este gri
Oh amor amar
Te-ai schimbat, eu te astept
Sa fii dulce iar

by F.CHARM (YouTube), 4 feb. 2018

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: F. Charm - ”Animale de pradă” feat. Jianu (2018), AUDIO, PIESĂ ORIGINALĂ DE PE ALBUMUL ”GRĂDINA CU SPINI” - F. CHARM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu