joi, 1 decembrie 2011

Blog de blog :)

Ediţia noiembrie 2011 a concursului "Alege Cel Mai Bun Blog" s-a încheiat, blogul meu obţinând locul 1.

Mulţumesc mult celor care m-au votat, felicitări tuturor participanţilor!


Powered by BannerFans.com

Vreau să-l felicit în mod special pe Liviu pentru entuziasmul şi efortul lui de a coagula energiile pozitive şi gândurile unor oameni minunaţi într-o publicaţie on-line cu totul deosebită: MOST WANTED BLOG.

Liviu, ai tot respectul meu!

34 de comentarii:

  1. @Diverse: Multumesc! :)

    @Anastasia: Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sincere felicitari ptr munca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare!
    Sincere felicitari si spor maxim in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Iulisa! :)

    Multumesc, Sorin! Spor si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări și mult succes în continuare! O meritai din plin, bravo! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc inca o data pentru felicitari, Dana! Bafta maxima si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu te-am felicitat si pe FB, dar cum uneori acel site acapareaza orice altceva, tin sa te felicit si direct pe blog. Caci el a fost cel care a castigat premiul si el e cel care ma incanta! Sa o tii tot asa, noi te votam :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos, Cora! O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, Cris-Mary. O zi bună! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari Cristi! Le meriti din plin pentru premiul bine meritat! Iti doresc din toata inima mea, sa fi mereu victorios! :)

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult, Stefania! O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana, multumesc frumos! Bun venit pe aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitări, meriţi pentru că ne pui un zâmbet pe faţă când îţi citim blogul!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc! Acum am vazut comentariul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristi, n-a trecut chiar un secol de la această recunoaştere a performanţelor blogului tău, deci consider că încă mai pot să te felicit şi eu (acum am ajuns aici!!) şi mai mult, să îţi urez să poţi deţine locul obţinut şi în următoarele decenii!!!

    RăspundețiȘtergere