sâmbătă, 17 decembrie 2011

Râsul este sănătos! VIDEO

yoga lachen berlin germania

În Berlin, cei care vor să scape de stres, nervi şi tot felul de mici afecţiuni care au la bază supărările cotidiene pot să participe la cursuri de "yoga de râs".
Cursanţii se strâng fie într-o sală de yoga, fie într-un bar, sau, de ce nu, chiar la metrou, şi înceapă să râdă. La început mai forţat, apoi din ce în ce mai sincer şi cristalin, până când izbunesc de-a dreptul în adevărate hohote de râs care se lasă cu dureri de burtă, transpiraţie şi muşchi faciali încordaţi. Dar, bineînţeles, şi cu mult optimism şi voie bună.

Sursa: Libertatea

27 de comentarii:

  1. Este exact ce as avea eu nevoie acum. :) Plec sa ma inscriu la cursuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a apucat si pe mine rasul....multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere! E irezistibil clipul. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Istraterestra: Bun venit pe aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o chestie să poţi râde din nimic . Cred că este într-adevăr relaxant . Şi până la urmă nu-i grea metoda iar noi (românii) am putea avea atâtea motive , este deajuns să deschizi televizorul , dar mare grijă trebuie să cauţi programe serioase (ştiri,talk-show-uri ...)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorin, e o forma de terapie, am mai vazut asa ceva. :)

    @calator spre infinit: :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Ce-mi palce cand ne faci sa radem:) Multumesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ti-a placut, Cris-Mary! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ar fi frumos sa existe si la noi cursuri dintr-astea...
    as indrazni totusi sa spun ca aici la tine buna dispozitie si optimismul este la el acasa si e suficient sa te vizitam si pur si simplu ne simtim mai bine.
    Imi place foarte mult postarea ta! :)

    O zi minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta e cea mai bună terapie, pe bune! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Stefania, multumesc frumos pentru apreciere! O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. De aceasta terapie avem nevoie toti, mi se pare excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  13. am stiut de asta, vazusem o emisiune despre japonezi....dar chiar ca functioneaza, am ras si eu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am vazut si eu un reportaj din Japonia la TV dintr-o sala de sport, Cleo. Era ceva similar. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. =))) mă doare burta, nu mai pot!!!! =)) =)) Genial clip, de văzut în fiecare dimineața! :D Mulțumesc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si la noi este mare nevoie de astfel de terapie.Pe strazile din Romania vezi in mare, mare parte oameni incruntati , gata sa izbucneasca in cearta din orice.Dar si in alte tari, romanii ii poti recunoaste pe strada dupa tristetea sau intunecimea afisata pe chip.

    RăspundețiȘtergere